آخرین اخبار

6. آذر 1400 - 12:29   |   کد مطلب: 10176
گروه جهادی دامپزشکی به مردم منطقه محروم تنگ مو در شهرستن چرام خدمات رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛، به مناسبت هفته بسیج، اردوی جهادی با محوریت خدمات دامپزشکی در روستای محروم تنگ مو در بخش مرکزی شهرستان چرام برگزارشد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام گفت: جمعی از بسیجیان در قالب اردوی جهادی در منطقه سخت گذر و مرحوم تنگ مو در شهرستان چرام علاوه بر ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی دوره‌های ترویجی دامپزشکی را برای دامدران نیز برگزار کردند.

 

امیر علی احمدی مطلق افزود: در این اردوی یک روزه خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان تب برفکی و بروسلوز جمعیت گوسفند و بز را به استعداد دو هزار و ۵۰۰ راس، ارائه بسته‌های دارویی و سموم دامپزشکی نیز ارائه شد.

 

احمد مطلق افزود: برای بالابردن سطح آگاهی دامدران این منطقه در حوزه بهداشت دام و جایگاه نگهداری احشام، یک دوره کلاس ترویجی نیز برگزار شد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام هم با بیان اینکه روستای محروم تنگ مودارای ۲۰ خانوار و حدود ۳ هزار راس دام سبک و سنگین است گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده اردو‌های جهادی دامپزشکی در همه مناطق محروم شهرستان در همه فصول سال برای ارائه خدمات دام پزشکی و همچنین آموزشهای لازم در خصوص مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام برگزار می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک