آخرین اخبار

28. آبان 1400 - 9:24   |   کد مطلب: 10145
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ تن زغال و چوب قاچاق در شهرستان کهگیلویه کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه گفت: شب گذشته سودجویان قصد داشتند ۲۰ کیسه زغال را از منطقه چاروسا به استان خوزستان قاچاق کنند که با هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضا، ماموران نیروی انتظامی این محموله توقیف و وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل شد.

 

 

 

هدایت الله اویزش افزود: پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی جهت صدور رای ارسال می شود.

 

 

 

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تخریب و قاچاق چوب و زغال با گشت و مراقبت های جاده ای، شبانه روز توسط همکاران حفاظت در جاده ها صورت می پذیرد و با هماهنگی نیروهای انتظامی افرادی که مبادرت به قطع و یا حمل چوب و زغال جنگلی به خارج از شهرستان و استان کنند توفیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

 

 

این مسئول بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش ۲ تن زغال و چوب قاچاق در شهرستان کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال و وسایل نقلیه نیز به پارکینک انتقال یافتند.

 

 

 

آویزش از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تخریب مراتع، قطع درخت، آتش سوزی، حمل هیزم و زغال قاچاق را به شماره تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک