آخرین اخبار

27. آبان 1400 - 11:21   |   کد مطلب: 10142
در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه مطرح شد؛
توجه به کار فرهنگی اولویت شهرداری دهدشت باشد
فرماندار کهگیلویه گفت: فرهنگ از اولویت شهردار با همکاری شورای شهر باشد و اگر این امر محقق شود باید به این شهر امیدوار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در خصوص حوزه شهرداری ضمن قدرانی از تلاش های تابش نژاد شهردار سابق دهدشت گفت: در طول یک سال گذشته کارهای خوبی انجام داده و از شهرداران ماندگار در طول کوتاه مدت ریاست بر شهرداری بود.

داراکریمی نژاد با اشاره به انتخاب شهردار دهدشت افزود: امید است شهردار جدید بتواند در اولین کار خود در کنار شورای در حوزه فرهنگ کاری جهت پیشرفت شهر انجام دهند که اگر این امر محقق شد باید به این شهر امیداور شد.

وی تصریح کرد: شهرداری می تواند از فضاهای خالی سطح شهر مانند فرهنگسرای گلزار شهدا در راستای در امد زایی و کار فرهنگی، اشتغال و رفاه شهروندان گام های خوبی بردارند.

کریمی نژاد با اشاره به بحث معارض زمین جلوی گلزارشهدا بیان داشت: شهردار و شورا سعی در رفع این مشکل کنند که با برطرف شدن این اختلاف می توان با ساخت کافی شاپ در کنار این مکان مذهبی به دارمد زایی رسید.

وی ادامه داد: خیرین فرهنگی را در این شهرستان تاکنون به خدمت نگرفته‌ایم و هم شورا و شهرداری به سمت اشخاصی بروند که در حوزه فرهنگ و هنر بتوانند کارهایی برای شهر انجام دهند.

کریمی نژاد گفت: اگر تاکنون یک یا ۲ تا از مصوبات در کوتاه مدت اجرایی می شد خود به خود بخشی از مشکلات حل می شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک