آخرین اخبار

21. آبان 1400 - 19:30   |   کد مطلب: 10111
تیم فوتبال پیکان توانست در روز بارانی کرج، با تک گل بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی خود از سد ذوب آهن عبور کرده و با استقلال در صدر جدول هم امتیاز شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ دیداری معوقه از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج به مصاف ذوب آهن رفت که این دیدار با تک گل کوشکی به سود خودروسازان به پایان رسید تا پیکان در صدر جدول با استقلال شریک شود.

 

 

نیمه نخست این بازی با تأخیر فراوان و از دقیقه 30 از شبکه ورزش پخش شد که این مسئله باعث اعتراضات هواداران دو تیم شد. در نیمه اول پیکان و ذوب آهن یک موقعیت جدی را به روی دروازه همدیگر خلق کردند که هر دو بی ثمر بود و بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

با آغاز نیمه دوم، ذوب آهن با دو تغییر پای به زمین مسابقه گذاشت. 45 دقیقه دوم بسیار پر جنب و جوش تر و با خلق موقعیت های بیشتری همراه شد. پس از اینکه دو تیم موقعیت هایی را از دست دادند، این پیکان بود که به گل نخست بازی دست یافت. روی حرکت خوب اسماعیل بابایی، این بازیکن درون محوطه جریمه توسط سینا اسدبیگی سرنگون شد و داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود خودروسازان اعلام کرد که کوشکی آن را به گل تبدیل کرد.

 

 

 

علیرضا کوشکی فوتبالیست بااستعداد گچسارانی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و تقریبا همه کاره تیم پیکان است که اخیرا هم او با دعوت مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک