آخرین اخبار

16. مهر 1400 - 8:58   |   کد مطلب: 10086
عملیات توسعه شبکه آبرسانی روستا‌های سرپر و گودبن تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مدیر آبفای بخش دیشموک با اشاره به تحت پوشش بودن ۷۵ روستای این بخش زیرمجوعه آبفا گفت: روستا‌هایی از قبیل گودبن، سرپر، سرسر، امیرآباد از بیست سال پیش دارای تنش آبی هستند.

تورج افسون افزود: عملیات اصلاح شبکه آبرسانی دو روستای سرپر و گودبن از منطقه رود ایک در دست اقدام است که این طرح توسط بنیاد علوی با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح و اداره آبفای استان در حال انجام است.

 

مدیر آبفای بخش دیشموک با اشاره به خریداری و استقرار ۱۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر در شهر دیشموک گفت: عملیات توسعه شبکه آبرسانی این دو روستا طی یک ماه آینده از منطقه رود ایک آغاز می‌شود.

افسون ادامه داد: در شهر دیشموک خیابان‌هایی از قبیل البرز، دماوند در کوی حسین آباد و خیابان‌های مهر و بهار نیازمند توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی هستند.

مدیر آبفای دیشموک گفت: این خیابان‌ها در فصل تابستان با کمبود آب مواجه شده که با همکاری بنیاد علوی و بسیج سازندگی سپاه فتح، عملیات آبرسانی و توسعه شبکه این خیابان‌ها آغاز شد.

 

معاون عمرانی بنیاد علوی بخش دیشموک نیز با اشاره به آبرسانی به روستا‌های سرپر، گودبن، سر سر و امیرآباد، گفت: آب یکی از مسائل مهم در زندگی بوده که طرح خط انتقال و اصلاح شبکه آب روستایی دیشموک از محل اعتبارات هدایای رهبر معظم انقلاب و از سوی بنیاد علوی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در ۴ روستا و کوی حسین آباد شهر دیشموک آغاز شد.

اردشیری افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح تا ۳ ماه آینده با مشارکت بنیادعلوی، بسیج سازندگی و آبفا به بهره برداری می‌رسد.

توسعه شبکه آبرسانی روستا‌های دیشموک در دستور کارمعاون عمرانی بخش دیشموک با اشاره به جامعه هدف استفاده کننده از این طرح ادامه داد: بیش از ۳۰۰ خانوار از نعمت آب پایدار و سالم در این طرح بهره مند می‌شوند.

 

مسئول نمایندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و جهاد سازندگی سپاه فتح استان در بخش دیشموک نیز گفت: این طرح طی چند روز گذشته شروع و جهاد سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح به عنوان مجری طرح در حال انجام است.

عبدالهادی غفاری با اشاره به تامین اعتبار این طرح توسط بنیاد علوی و جهاد سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان ادامه داد: در این طرح علاوه بر بودجه ۲ میلیارد تومانی بنیاد علوی، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سپاه فتح استان اختصاص یافت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک