آخرین اخبار

8. مهر 1400 - 7:44   |   کد مطلب: 10064
در آستانه سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد؛
درخواست مردم شهرستان کهگیلویه از رییس‌جمهور چیست؟+فیلم
این روزها که کهگیلویه و بویراحمد خود را برای میزبانی از رئیس جمهور اماده می کند، شهروندان کهگیلویه، انتظارات خود را از سفر آیت الله رییسی به استان مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ این روزها که کهگیلویه و بویراحمد خود را برای میزبانی از رئیس جمهور اماده می کند، شهروندان کهگیلویه، انتظارات خود را از سفر آیت الله رییسی به این استان با خبرنگار صبح زاگرس در میان گذاشتند.

 

جوان دهدشتی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه های مختلف گفت: مردم کشور و استان ما در حال حاضر از وضعیت اقتصاد و معیشت رنج می برند وکرونا نیز به این موضوع دامن زده است.

 

وی با اشاره به کوچک شدن سفره های مردم بر اثر وضعیت بد اقتصادی گفت: اگر اقشار متوسط و ضعیف جامعه در گذشته می توانستند ماهانه مواد مختلف غذایی اعم از گوشت، ماهی، مرغ، لبنیات، میوه و ... را به راحتی بخرند ، اما در حال حاضر با گران شدن این اقلام دیگر نمی توانند و سفره آنان با بی تدبیری دولت قبل هر روز کوچک و کوچکتر شده است.

 

شهروند دیگری نیز ، گرانی خصوصا اجناس ضروری را یکی از مهم ترین مشکلات عنوان کرد و گفت: اینکه قیمت جنسی در چند روز متغیر باشد و بعد از گذشت مدتی چندبرابر شود بسیار مشکل آفرین شده و این موضوع موجب خم شدن کمر مردم در زیر بار مشکلات شده است.

 

شهروند دیگری با تاکید بر اشتغال‌زایی و رفع موانع و تسهیل در امر ازدواج جوانان گفت: بیکاری و وضعیت بد اقتصادی موجب گریز جوانان از ازدواج شده است ، بنابراین از رئیس جمهور خواهشمندیم زمینه ای برای اشتغال و ازدواج آسان جوانان فراهم کنند. در ادامه گفتگوی شهروندان دهدشتی در خصوص سفر رییس جمهور به استان را می بینیم؛

 

               

 

دانلود

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک