آخرین اخبار

11. فروردين 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 1006
فرماندار کهگیلویه گفت: بيش از 400 هزار گردشگر در ايام نوروز از شهرستان كهگيلويه بازديد كردند.
بازديد بيش از 400 هزار گردشگر نفر از شهرستان كهگيلويه
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سيدكرامت كريمي فرماندار کهگیلویه صبح امروز  در جمع خبرنگاران  اظهار كرد:  بيش از 400 هزارگردشگر در ايام نوروز از شهرستان كهگيلويه بازديد كردند.
 
وي افزود:  نظارت محسوس و غیرمحسوس عملکرد از شیوه‌های خوب مدیریتی است که جامعه را در معرض قضاوت قرار می‌دهد.
 
رئیس ستاد اجرایی خدمات نوروزی کهگیلویه آمار گردشگران از زمان آغاز تعطیلات نوروزی به شهرستان را بیش از 400 هزار نفر برشمرد و افزود: وجود امامزادگان متعدد، مناطق تاریخی و جاذبه‌های طبیعی کهگیلویه را مامنی برای گردشگران کرده است.
 

کریمی روند خدمات‌رسانی ستاد اجرایی خدمات نوروز شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: بازرسی کمیته‌های هشت‌گانه باعث شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری سه نشست هماهنگی خدمات نوروزی و تقسیم کار کمیته‌ها افزود: در کنار مصوبات نگاه کاربردی و عینی خود را به طور مداوم داشتیم.

 

کریمی بازدید میدانی از حوزه‌های مختلف مرتبط با سفرهای نوروزی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه نواقص موجود به متولیان گوشزد شد، یادآور شد: با تذکر کتبی به کمیته‌های کم‌کار آنان را نسبت به انجام وظایف محوله مصمم کردیم.

 

وی با بیان اینکه به رغم تلاش‌های صورت گرفته مشکلاتی در برخی از حوزه‌ها وجود دارد افزود: برای حل مشکلات مردم باید شفاف بود و مدیران با همدلی و همزبانی در رفع نواقص همکاری داشته باشند.

 

فرماندار کهگیلویه نبود وجه در دستگاه‌های خودپرداز، نبود متصدی دندانپزشکی و سونوگرافی را از مشکلات موجود برشمرد و تصریح کرد: با وجود ورود 24 پزشک متخصص به کادر پزشکی شهرستان و کارهای خوب صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان اما سونوگرافی با مشکلاتی روبرو است.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک