آخرین اخبار

4. مهر 1400 - 9:51   |   کد مطلب: 10057

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، برخی کارکنان شهرداری دهدشت به علت برخی مطالبات خود طی نشستی با شهردار دهدشت خواستار پیگیری مشکلات خود شدند.

یکی از کارکنان اداری شهرداری دهدشت درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: تاکنون علی رغم صبر و شکیبایی و همراهی با مسئولان جهت ادامه خدمات رسانی؛ متاسفانه برخی مطالبات ما روی زمین مانده است که خواستار پیگیری موضوع هستیم.

 وی بیان اینکه این مسئله منجر به ایجاد برخی مشکلات شده است، افزود: پرداخت نشدن برخی مطالبات با توجه به طولانی شدن آن و به تاخیر افتادن آن موجب ایجاد برخی نگرانی ها شده است که امیدواریم موضوع هرچه سریعتر مرتفع گردد.

  نماینده کارکنان شهرداری دهدشت ادامه داد: از مجموعه رسانه ها خواستاریم که پیگیر موضوع باشند، هرچند ما مانع از این میشویم که کار مردم روی زمین بماند اما مسئولان باید چاره‌ای برای مشکلات پیدا کنند.

وی افزود: مدیران کل استانی دولت سابق در استان نشستند، و از ما قشر فقیر خبر ندارند و امیدواریم با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی در استان این مجموعه مشکلات حل شود.

نماینده کارکنان شهردار دهدشت تصریح کرد: چرا استانداری به داد ما نمی رسد و مطالبات ما را نمی گیرد؟

 

سرپرست شهردار دهدشت با حضور در میان پرسنل تجمع کننده مطالبات آنها را شنید همچنین تاکید کرده پرداخت نشدن مطالبات شهرداری از علل تاخیر در مطالبات کارکنان است و امیدواریم بزودی مشکل برطرف شود. 

احسان تابش نژاد افزود: با جلسات متعددی که با فرماندارشهرستان داشتند، با ادارات کلی که از آنها مطالبه داشتند خواسته شده در جلسه ای که در همین هفته انجام می شود در خصوص پرداخت صحبت شده و قول هایی نیز داده شده که بخشی از مطالباتشان طی چند روز آینده واریز شود.

شرایط موجود برای نیرو‌های شهرداری دهدشت شرایط خوبی نیست و عدم پرداخت مطالبات کارکنان هرچه سریعتر می بایست پیگیری شود و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

 شورای شهر دهدشت می‌بایست در این خصوص چاره اندیشی کند و هر چه زودتر شرایط را تغییر دهد نه اینکه تنها نظاره گر شرایط موجود باشند و هیچ اقدامی نکنند، البته  نوعی دو دستگی در بین اعضای شورای شهر بوجود آمده است، و همین امر موجب شده مشکلات کارگران و کارمندان شهرداری در بحث درون پارمانی آنها گم شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک