آخرین اخبار

27. شهريور 1400 - 21:36   |   کد مطلب: 10041
براثر برخورد زنجیره ای در مسیر روستای سمغان خانم ۲۰ ساله براثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه از برخورد سه خودروی پژو آر دی، پراید و دنا پلاس در مسیر دهدشت چرام خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت سیزده و نیم رخ داده که راننده پژو ار دی که یک خانم حدودا ۲۰ ساله بود براثر جراحات وارده فوت کرد .

 

شاپور عابدی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است افزود: با توجه به نوع حادثه رسیدگی و بررسی پیرامون علت وقوع این حادثه را در دستور کار قرار داده‌اند.

 

 

وی با اشاره به سهل انگاری ادارات مربوطه در خصوص ایمن سازی جاده ای، تصریح کرد: علی رغم نامه نگاری ها و پیگیری های برای نصب علائم، جداکننده و عدم خط کشی مناسب اما هیچ توجهی از طرف متولیان صورت نگرفت است.

 

 

عابدی ضمن ابراز تاسف از وقوع تصادفات رانندگی متعدد منجر به فوت گفت: در بحث زیرساخت های جاده ای در شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم که در ۱۰ روز اخیر سه نفر بر اثر تصادف و قصور صورت گرفته در شهرستان فوت کردند.

 

وی با اشاره به پیگیری های مکرر و بی توجهی مسولان عنوان کرد: پلیس براساس قانون دستگاه‌ها و سازمان‌های مقصر در وقوع تصادفات رانندگی جاده ای را به مراجع قضایی معرفی می‌کند و به جد با آنها برخورد می کند.

 

این مسئول افزود: رانندگان در مسیر تردد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند در صورت رعایت نکردن با تخلفات رانندگی روبرو خواهند شد.

 

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک