آخرین اخبار

12. شهريور 1400 - 20:09   |   کد مطلب: 10021
امام جمعه دهدشت در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: وظیفه دولت سیزدهم این است که اعتماد عمومی از دست رفته مردم به مسئولان را ترمیم و بازسازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ امام جمعه دهدشت در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اولین دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: وظیفه دولت سیزدهم این است که اعتماد عمومی از دست رفته مردم به مسئولان را ترمیم و بازسازی کنند.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: عمل به وعده ها، حل چالش‌ها، صداقت در گفتار و رفتار، نزدیک شدن به مردم و حضور مستمر و موثر در بین آنها، برنامه ریزی سنجیده، اقدام انقلابی مبتنی بر عقلانیت از جمله اقدامات دولت سیزدهم است.

وی نیاز مبرم جمهوری اسلامی، استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در راس مدیریت خدمات کشور برای برقراری قسط و عدل و خدمت رسانی به مردم و تحقق دولت اسلامی عنوان، و تصریح کرد: دولت سیزدهم باید از نیرو‌های انقلابی در راس مدیریت کشور استفاده کند.

حجت الاسلام وحدانی فر در بخش دیگر سخنان خود به حضور مقتدرانه ایران در اجلاس بغداد اشاره کرد و افزود: نحوه حضور وزیر امور خارجه ایران در صف روسای کشور به سرعت تبدیل به تیتر اول خبر اول اجلاس شد که این نحوه نشستن در صف اول، اقتدار ایران احیا و به رخ جهانیان کشاند.

وی به بازتاب محتوای این اجلاس در افکار عمومی منطقه و جهان اشاره و گفت: بعد از اجلاس و دیدار با رئیس جمهور سوریه نشان داد که ایران برخلاف آمریکا هیچ گاه هم پیمانان خودش را تنها نخواهد گذاشت.

امام جمعه دهدشت دیدارهای رژیم غاصب صهیونیستی با بایدن و راهبرد آن علیه ایران اشاره و افزود: طرح هزار ضربه چاقو شامل مقابله با ایران از طریق ترکیب اقدامات کوچک و بسیار در جبهه های متعدد نظامی و دیپلماتیک است که این اقدامات به جای یک حمله شدید به ایران است.

وی تصریح کرد: هزاران ضربه چاقو طرحی است که حتما رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها خواهند خورد.

وحدانی اصل در پایان گفت: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری در رابطه با خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه و امیدواری ایشان به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ درکنار رعایت تمام مسائل پزشکی و بهداشتی توصیه شده پزشکان،لازم است، هر روز این دعا قرائت شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک