آخرین اخبار

4. شهريور 1400 - 7:54   |   کد مطلب: 10008
مجتمع تجاری، رفاهی، خدماتی شهر دهدشت قرار بود تیر ماه افتتاح شود اما تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ پروژه مجتمع تجاری امام رضا(ع) یا بازار روز دهدشت؛ سال گذشته با حضور مسئولان شهرستان در زمینی به مساحت هفت هزارمتر کلنگ زنی شد.

این بازار ۳۵۰ واحدی با کاربری تجاری، تفریحی،خدماتی و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است که با بهره برداری از آن برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود همچنین افتتاح و راه اندازی آن باعث کاهش ترافیک مرکز شهر خواهد شد، اما افتتاح این بازار و مجتمع تجاری همچنان در حد شعار و وعده مانده است و گویا هیچ عزمی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

شهردار دهدشت در مصاحبه های مختلف از افتتاح این مجتمع تجاری، تفریحی و خدماتی در نیمه دوم تیر ماه امسال خبر داده بود اما این وعده تا کنون محقق نشده است.

در همین خصوص با شهردار دهدشت گفت و گویی داشتیم که می خوانید.

احسان تابش نژاد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص بازار امام رضای شهر دهدشت گفت: فرزند سرمایه گذار این پروژه فوت کرد اما با این وجود وعلیرغم فشار روحی که بر وی وارد شد اما کار تعطیل نشد.

تابش نژاد افزود: این طرح پیشرفت ۷۰ درصدی دارد ، و بخشی از کار تکمیل و آماده تحویل است.

وی تصریح کرد: تورم و اوج گیری قیمت مصالح ساختمانی، کمی کار را برای سرمایه‌گزار پروژه مشکل کرده، اگر گرانی سیمان به همین منوال پیش رود ممکن است شهرداری نتواند حتی یک کانال آب درست کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک