آخرین اخبار

2. شهريور 1400 - 10:18   |   کد مطلب: 10005
فرماندار کهگیلویه گفت: پزشکان و کادر درمان در کنار انجام وظیفه، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز پزشک در آئین عطر افشانی قبور شهدای گمنام دهدشت، با تشکر از تلاش های خالصانه و ایثارگرانه مدافعان سلامت این شهرستان در مبارزه با کرونا در مدت ۱۸ ماه از شروع آن، گفت: مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان در ایام شیوع کرونا، همانند حضور جوانان در جنگ تحمیلی و نبرد حق علیه باطل است.

دارا کریمی نژاد افزود: کادر درمان و بزشکان با تلاش بی‌دریغ در صدد ارتقای سطح سلامت جامعه هستند و تقدیر از آنان جز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میسر نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این افراد در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

کریمی نژاد گفت: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها از سوی تعداد معدودی از افراد خستگی را بر تن مدافعان سلامت دوچندان می‌کند، نباید پزشکان و کادردرمان را خسته، و با رفتارهای غلط باعث فشار مضاعف گردید.

وی برترین راه شکست کرونا را رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دانست و افزود :جهت کاهش مراجعان به بیمارستان و پیشرفت در حوزه درمان در بحران کنونی این است که مردم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و بار مراجعه به بیمارستان را کاهش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک