آخرین اخبار

9. آذر 1402 - 14:26   |   کد مطلب: 11371
همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی، مدیران مدارس کهگیلویه و گرامیداشت ۴۴۶ شهید دانش‌آموز و ۱۰۲ شهید فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در حسینه ثارالله دهدشت برگزارشد.

همایش فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس شهرستان کهگیلویه و گرامیداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی در حسینه ثارالله دهدشت برگزار شد.

 

 

 

 سرهنگ علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه: در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام فاطمیه گفت: در هفته بسیج برنامه های خوبی برگزار شد و امید است این قبیل برنامه ها استمرار بیشتری داشته باشد.

 

 

 

  آذرکمان معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش دهدشت نیز از همکاری مدارس با بسیج دانش آموزی در طول سال تحصیلی قدردانی کرد و گفت: بسیجی نماد کار بی ریا،جهادی و بدون مزد و منت است.

 

 

 

وی وی خواستار تقویت همکاری دوجانبه مدارس و بسیج دانش آموزی در راستای نیل به اهداف و برنامه های مشترک شد‌

 

 

 

در ادامه این برنامه نیز سرهنگ ارسلان جو مسول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح و فلسفه حضور بسیج دانش آموزی در مدارس پرداخت و گفت: ارتباط گیری ۲ طرفه و متقابل مدارس و بسیج دانش آموزی می تواند زمینه ساز ترویج هرچه بهتر فرهنگ بسیج در سطح مدارس و قشر نوجوان گردد.

 

 

 

 

 

وی خواستار تبیین هرچه بهتر جایگاه واقعی بسیج و کارکردهای بسیج در مدارس شدند.

 

 

 

ارسالان‌جو در ادامه به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه اشاره کردو افزود: این رژیم خونخوار همواره نشان داده که در نگاه آنها زن، کودک، مدرسه، بیمارستان تفاوتی ندارند و همه اهداف جنگی است.

 

 

 

در پایان این برنامه از خانواده شهید دانش آموز ادریس پرخیده و تعدادی از بسیجیان تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک