آخرین اخبار

1. اسفند 1401 - 15:43   |   کد مطلب: 11065
بعد از اینکه در یک ماه مانده به عید نوروز شورای شهر دهدشت دست به عزل شهردار شهر زد، این روزها شاهد دسته‌گل جدید این شورا در کوچه و خیابان‌های شهر هستیم.

شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه باوجود همه مواهب اما در بسیاری از امورات و زیرساخت‌های شهری با مشکلات بسیاری روبه‌رو است که دراین‌بین متولیان امر از کنار این معضلات به‌سادگی عبور می‌کنند.

 

 

 

 ساکنان شهر دهدشت نسبت به چرای دام در محیط شهر گلایه‌مندند و از مسئولان خواهان رسیدگی هستند، این معضل مسئله جدیدی در این شهر نیست اما متولیان به‌منظور جلوگیری از ورود گله‌ها و چرای دام در شهر هیچ تصمیم و راهکار بازدارنده‌ای تاکنون اتخاذ نکردند.

 

 

 

شورای ششم شهر دهدشت که از اولین روز روی کارآمدن دنبال حاشیه‌های دوره و بیرون پارلمانی خود است در یک ماه منتهی به عید نوروز شهردار دهدشت را عزل کرده و بعد از گذشته ۲ هفته‌ اما هنوز شخصی برای این مسئولیت معرفی نشده است.

 

 

 

«بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ و ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها و ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی نگهداری دام در شهر ممنوع بوده و غیرقانونی محسوب می‌شود و مسئولان دستگاه‌های متولی باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.»

 

 

 

شهروندان دهدشت خواهان رسیدگی فوری مسئولان به این معضل هستند و از شورای شهر انتظار دارند دست از سهم‌خواهی برداشته و فکری به حال شهر کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در محل سکونت خود نباشند.

 

این مساله را می توان یکی از نمادهای عملکرد شورای شهر دهدشت دانست که در آستانه سال نو و یک ماه مانده به پایان سال تکلیف شهرداری این شهر مشخص نشده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک