آخرین اخبار

22. بهمن 1401 - 23:15   |   کد مطلب: 11055
مردم شهرستان کهگیلویه بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور موج‌های مردمی شهرستان کهگیلویه با صفوف به‌هم‌پیوسته با حضور در جلوی سپاه این شهرستان، راهپیمایی خود را آغاز و با شعارهای انقلابی و ولایی سیل خروشان مردمی همراه با مسئولان در میدان امام حسین (ع) تجمع و اوج اقتدار و شکوه و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند و دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی را مأیوس و ناامید ساختند.

 

 

 

سید محسن دهنوی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: دشمنان و مستکبران طی ۴۴ سال اخیر همیشه به دنبال ضربه زدن و زمین زدن انقلاب اسلامی بودند.

 

او با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: امروز مردم نشان دادند که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده است.

 

دهنوی افزود: امروز دشمن در نهایت نا امیدی باید شاهد جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

 

او این پیروزی را نشان از پشتکار مردم در حمایت و پایبندی آنها به آرمانهای انقلاب دانست و گفت: به کوری چشم دشمن امروز این انقلاب با دستاوردهای عظیم خود قلعه های موفقیت را کسب خواهد کرد.

 

دهنوی خدمات قبل و بعد از انقلاب را قابل مقایسه ندانست و اضافه کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم قبل از انقلاب سوادآموزی بود که بیشتر مردم از آن بی بهره بودند.

 

نائب رئیس اول مجلس نرخ باسوادی قبل از انقلاب را بسیار پایین عنوان کرد و گفت: به برکت دستاوردهای انقلاب میزان باسوادی هم اکنون بالای ۹۰ درصد است.

 

دهنوی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در تولید علم جز ۱۵ کشور برتر دنیا است و این از ثمره های انقلاب اسلامی است.

 

او از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی که شاخص آن افزایش چشمگیری داشته است را امید به زندگی دانست و ادامه داد: این شاخص قبل از انقلاب ۵۶ سال بوده که پس از انقلاب به ۷۵ سال ارتقا یافت.

 

دهنوی اضافه کرد: ارتقا شاخص امید به زندگی نشان از توجه انقلاب اسلامی به حوزه رفاه و آسایش اجتماعی است.

 

نماینده مردم تهران بر تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم در راستای جهاد تبیین این دستاوردها را بازگو کنیم.

 

دهنوی گفت: امروز دستاوردهای انقلاب وارد مرحله نقش آفرینی شده است و دشمنی مستکبران در رسانه های بیگانه روز به روز در حال افزایش است.

 

او اضافه کرد: هدف اصلی دشمن در حوادث پاییز امسال برهم زدن اتحاد و انسجام ملی بوده که با هوشیاری مردم این نقشه نیز خنثی شد.

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی سپاه پاسداران تا میدان مرکزی برگزار شد.

 

تصاویر با شکوه این همایش ملی در کهگیلویه را می توانید اینجا ببینید:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک