آخرین اخبار

30. آبان 1401 - 17:35   |   کد مطلب: 10930
با حضور مسئول قرارگاه سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و شورای اداری شهرستان کهگیلویه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در دهدشت آغاز شد.

به همت شهرستان و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهید طیب، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور ۳۵ گروه جهادی در دهستان ضرغام‌آباد این شهرستان آغاز شد.

 

در این رزمایش خدماتی از جمله، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان متخصص به همراه پایش فشارخون و قندخون و در صورت ضرورت معرفی به مراکز درمانی انجام خواهد شد.

 

بررسی مشکلات و پیگیری مطالبات اهالی روستا توسط شورای اداری با برپایی میز خدمت به همت گروه‌های جهادی بسیج حوزه اداری امام رضا(ع) انجام شد.

 

 

 

تحویل یک فقره جهیزیه به زوج جوان از دیگر اقدمات جهادی در این رزمایش بود.

 

بررسی و تشخیص آفات باغات به همت تیم تخصصی گیاه‌پزشکی توسط گروه‌های جهادی مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی انجام شد.

 

کارگاه آموزشی طرح پرورش مرغ بومی از دیگر برنامه‌های اجرایی گروه‌های جهادی در این رزمایش بود.

 

 

 

بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم در دیدار چهره‌به‌چهره با مسئولان قضائی به همت گروه جهادی شهید بهشتی کانون بسیج حقوق‌دانان انجام شد.

 

سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت در حاشیه این رزمایش به تشریح برخی اقدمات انجام شده گرو‌ه‌های جهادی پرداخت و اظهار کرد: طی یکسال اخیر ۱۱۴ مورد جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهداء شد.

 

پوربهشت هم‌چنین از توزیع ۹۵۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان خبر داد و گفت: در بحث توزیع نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید ۱۳۵۰ بسته کمک شد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت بیان کرد: هم‌چنین ۲۴۰ میلیون تومان تجهیزات آزمایشگاهی برای بخش مرکزی، دیشموک و چاروسا کمک کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت۲۰۰ مورد سرویس‌‌های بهداشتی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

 

پوربهشت از گازکشی ۳۰۰ منزل با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، ترمیم و بهسازی خانه‌های نیازمندان به عنوان دیگر اقدامات انجام شده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت طی یک سال اخیر نام برد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک