آخرین اخبار

1. آبان 1401 - 10:29   |   کد مطلب: 10865
بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد که در تور اطلاعاتی سپاه فتح گرفتار شدند از فریب‌خوردنشان توسط معاندین خارج از کشور می‌گویند.

در روزهای گذشته و به بهانه فوت مهسا امینی دختر کرد که با تایید پزشکی قانونی مرگ او بیماری زمینه‌ای و ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده اعلام شد اما فوت این بانو به اسم رمزی برای لندن نشینان و افرادی تبدیل شد که اصل نظام را می خواستند هدف قرار دهند تا با ایجاد اغتشاش، امنیت و آرامش مردم را هدف و اقدام به تخریب اموال عمومی و هتک حرمت به مقدسات کنند.

 

آتش زدن مسجد، آتش زدن پلیس، آتش زدن قرآن، هتک حرمت به شهدا، تخریب اموال عمومی و بیت المال مانند ماشین اورژانس و آتش نشانی و ... تنها گوشه‌ای از اقدامات اخیر آشوبگران در سطح کشور بود.

 

در استان کهگیلویه و بویراحمد که مردمان آن همیشه در صحنه های مختلف انقلاب پرچمدار و علمدار بصیرت هستند چند آشوبگر که فریب‌خورده معاندین و شبکه‌های علیه نظام جمهوری اسلامی بودند، اقدامات آشوبگرانه‌ای انجام دادند که با تیز هوشی و رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه فتح این استان بازداشت شدند.

 

فریب و سواستفاده از تصمیمات ناآگاهانه موضوعی بود که بازداشت شدگان و لیدرهای اغتشاشات کهگیلویه و بویراحمد در اظهارات خود به آن اعتراف کردند.

 

دستگیری برخی لیدرها و آشکار شدن بخش‌هایی دیگر از پشت پرده اغتشاشات چند روز گذشته در استان را می توانید اینجا ببینید.

 

                              

دانلود

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک