آخرین اخبار

14. فروردين 1401 - 12:44   |   کد مطلب: 10483
سرپرست حفاظت محیط زیست استان گفت: با همکاری دستکاه قضا پلیس اطلاعات و امنیت یک راس بزغاله وحشی به همراه 9قطعه کبک و 7قطعه سهره طلایی از 3 خانه درشهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.

اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت : در پی گزارش دوستداران حیات وحش مبنی بر نگهداری یک راس برغاله زنده در منزلی در شهرستان بویراحمد نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان وهماهنگی لازم با مقامات قضایی و اخذ نیابت وارد 3 منزل شدند.

جاودان خرد افزود: در بازرسی از این منازل، یک راس بزغاله وحشی زنده به همراه 9 قطعه کبک قفسی و 7 قطعه سهره زنده در اسارت کشف و ضبط گردید.

وی گفت: نگهداری از جانوران وحشی در منازل علاوه بر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان باعث می‌شود این جانوران توانایی بازگشت و بقاء در زیستگاه طبیعی خود را از دست بدهند.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری خوب دستکاه قضا و پلیس اطلاعات و امنیت استان با اشاره به اینکه پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارسال شده است گفت : خرید و فروش، عرضه و نگهداری و حمل و صدور تمام جانوران وحشی زنده و کشته و اجزاء آن‌ها بدون پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک