آخرین اخبار

7. فروردين 1401 - 9:10   |   کد مطلب: 10448
دو سال کرونا و تعطیلی در بحث حوزه گردشگری فرصتی بود که مسئولان استانی و شهرستانی به فکر احیای زیرساخت های روستایی و بخصوص مناطق گردشگری باشند و برای پسا کرونا و جذب توریست کاری اساسی انجام دهند که در سایه بی توجهی مسئولان محقق نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ تقوی از شهروندان کهگیلویه ای با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری نوشت: امروزه شاهد رنج و درد مردمی بودیم که کمترین توقعشان از مردم و مسئولین داشتن یک راه ارتباطی مناسب است.

 

روستاهای کوه پنبه ، واحد ناصری و کوه مسی از توابع بخش چاروسا، روستاهایی هستند که عمق محرومیتشان زیاد است و مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته اند. این روستاها در فاصله ۱۳ کیلومتری شهر قلعه رییسی و ۵ کیلومتری امامزاده سید محمود (ع) قرار دارند.این سه روستا به همراه آبشار زیبای کمردوغ دارای یکی از زیباترین مکان های گردشگری استان کهگیلویه و بویر احمد بوده که دارای چشمه های طبیعی بسیار زیبا و آسیاب های قدیمی به تعداد زیادی است که هرساله گردشگرانی را از سراسر کشور بخصوص مناطق جنوبی به خود جذب می کند.

 

جدای از عدم توجه به راه روستایی ، عدم توجه به منطقه گردشگری آبشار کمردوغ که از نظر ارتفاع و حجم آب یکی از بهترین آبشارهای کشور است و با وجود اینکه این آبشار با داشتن جاده نامناسب اما هر سال تعداد گردشگران زیادی را به خود می بیند.

 

دو سال کرونا و تعطیلی در بحث حوزه گردشگری فرصتی بود که مسئولان استانی و شهرستانی به فکر احیای زیرساخت های روستایی و بخصوص مناطق گردشگری باشند و برای پسا کرونا و جذب توریست کاری اساسی انجام دهند.اما مسئولان امر این فرصت را به فرصت سوزی تبدیل کردند و باز در جاده آبشار کمر دوغ شاهد راه نامناسب و گرفتاری خودروهای گردشگران در این مسیر هستیم.

 

ما مردم این روستاها خود را همیشه مدیون خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم و تا پای جان پای آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و خواهیم بود .اما جناب حجة الاسلام سید محمد موحد نماینده محترم مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی ، جناب سید علی احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد ، مسئولین شهرستان کهگیلویه و بخش چاروسا در دولت مردمی و انقلابی، آیا داشتن یک پل بر روی این رودخانه برای داشتن یک راه ارتباطی سالم با شهر قلعه رئیسی حق این منطقه زیبای گردشگری و این ۲ روستا نیست آیا این توقع زیادی است ؟؟

مگر این مردم از شما چه انتظاری دارند ؟ مردمی که هم شهید، اسیر، جانبازان و رزمندگان زیادی را در خود جای داده اند.

 

ما مراتب تقدیر و تشکر خود را از جناب استاندار محترم و مسئولین استانی و شهرستانی به جهت دیدن روستاهای محروم بخش دیشموک می نماییم انتظار داریم این منطقه هم به دلیل داشتن امتیازات توریستی و تفریحی بودن مورد توجه ویژه قرار بگیرد چون می تواند اشتغال زا برای مردم و جوانان این منطقه و روستاهای هم جوار باشد.

 

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر در بحث اقتصادی و نیز اشتغال‌آفرینی از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار است بیانات رهبری را مورد بی مهری قرار ندهند و شعار سال در بنرها و سربرگ نامه های اداری گم نشود.

 

برای مشاهده کلیپ کلیک کنید!

 

                        

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک