آخرین اخبار

1. فروردين 1401 - 23:41   |   کد مطلب: 10402
به مناسبت آغاز سال نو معاون سیاسی استاندار، سرپرست فرمانداری کهگیلویه،رییس شبکه بهداشت و درمان و بخشدار مرکزی دهدشت از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  به مناسبت آغاز سال نو معاون سیاسی استاندار، سرپرست فرمانداری کهگیلویه،رییس شبکه بهداشت و درمان و بخشدار مرکزی دهدشت از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت دیدن کردند.

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار در این برنامه ضمن تبریک سال نو به شهروندان شهرستان کهگیلویه دذ رابطه با هدف از سرکشی به مراکز درمانی این شهرستان گفت: خدمت کادر درمان رسیدم که سلام احمدزاده استاندار استان را داشته باشد.

 

 

 

هاشمی افزود: کادر درمان در یک سال گذشته خدمات بسیار شایانی را در خط مقدم مبارزه بیماری کرونا انجام دادند و با زحمات شبانه‌روزی نیز شهدایی را تقدیم ملت ایران راه سلامت کردند.

 

 

 

وی تصریح کرد: به همین خاطر وظیفه دانسته در اولین روز عیدنوروز خدمت این عزیزان رسیده و از زحمات طاقت فرسای و نفس گیر ۲ سال گذشته در مبارزه با بیماری کرونا که از زندگی خود و خانواده‌هایشان گذشتند تا اکنون شاهد فروکش این بیماری باشیم.

 

 

 

هاشمی در پایان بیان کرد: از مردم عزیز تقاضامندیم همچنان این همکاری و همراهی را با کاردرمان داشته باشند و از شرکت در تجمعات، دورهمی ها اجتناب کرده و فاصله اجتماعی را در مراودات خود اجرا کنند و هم‌چنان از ماسک استفاده کرده تا شاهد دوباره اوج گرفتن این بیماری در شهرستان نباشیم.

 

 

 

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز ضمن تبریک عید نوروز گفت: از زحمات کلیه پرسنل کادر درمان در سال گذشته تشکر و قدر دانی نموده و برای آنان در سال جدید آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم.

 

 

 

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه تلاش پرسنل بهداشتی درمانی برای سلامتی ونجات جان انسان ها بخصوص در ۲ سال کرونا کاری ارزشمند و حیاتی انجام دادند افزود : در ایام تعطیل عید نوروز در حالیکه تمام مردم به دید و بازدید مشغول هستند کار شما ارزش و نمود بیشتری پیدا می کند.

 

 

 

 

 

وی در پایان از همه شهروندان خواست در دید و بازدید های نوروزی حتما فاصله اجتماعی رعایت شده و حتما از ماسک در دورهمی ها استفاده کنند.

 

 

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک