آخرین اخبار

21. اسفند 1400 - 22:49   |   کد مطلب: 10395
با حضور مسولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه با حضور زمان خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه،رئیس و دادگستری ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه شورای قضایی شهرستان و، نماینده کانون سردفتران دفاتر اسناد رسمی شهرستان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دادگستری شهر دهدشت برگزار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت:ثبت اسناد یک دستگاه حاکمیتی و حقوقی از دستگاهای زیر مجموعه قوه قضائیه می باشد.ودر استان رئییس کل دادگستری رئیس شورای قضایی استان ودر شهرستانها رییس دادگستری شهرستانها رییس شورای قضایی شهرستان و هماهنگی امور صرفا در شورای قضایی صورت میپذیرد.

وی افزود؛سیستم انتخاب رؤسای واحد ها ،معاونین و زیر مجموعه بر اساس سلامت،تخصص،تجربه،مردمداری و شایسته سالاری و بصورت سیستم پلکانی در کمیسیون انتصابات استان انتخاب و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد داده می شود.

خوب در ادامه افزود،افراد معرفی شده پس از مراحل قانونی و شرکت در مصاحبه های تخصصی و عمومي در سازمان مرکزی با حکم رئیس و معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ابلاغ صادر می شود.

این مسئول با اشاره به دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات این سازمان اظهار داشت و گفت؛در انتخاب گزینه ها هیچ شخص سیاسی یا نماینده ای نقشی نداشته و نخواهد داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد؛این اداره کل به عنوان دستگاه خدمت رسان وظیفه خدمت و انجام فرآيند عملکردی ابلاغی از سوی قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور وظیفه تعامل و همکاری با تمام ادارات کل خاصه مجموعه استانداری،فرمانداری و ادارات‌ متولی زمین در استان و شهرستان ها را دارد.

در این آیین از خدمات ۵ ساله علیدوست یاری زاده تقدیر و عبدالرحیم موسوی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

لازم به توضیح است که آقای یاری زاده رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه با حکم معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان گچساران منصوب شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک