آخرین اخبار

18. اسفند 1400 - 13:50   |   کد مطلب: 10375
به مناسبت اعیاد شعبانه، و روز پاسدار امام جمعه دهدشت و مدیرعقیدتی نیروانتظامی شهرستان، با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه دیدار کردند.

به مناسبت اعیاد شعبانه، و روز پاسدار امام جمعه دهدشت و مدیرعقیدتی نیروانتظامی شهرستان، با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه دیدار کردند.

 

به مناسبت اعیاد شعبانه، امام جمعه دهدشت مدیرعقیدتی نیروانتظامی شهرستان، با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه دیدار کردند.

 

 

 

امام جمعه دهدشت در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اگر روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند به این دلیل است که پاسداران ما الگوی صحیح نظامی کشور را از ابی‌اعبداالله بگیرند.

 

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر سپاه را مولود انقلاب و پاسدار اسلام ناب محمدی عنوان و افزود: سپاه یک نهاد انقلابی ولایتمدار و باعث عزت و آزادی یک ملت هست و این مهم را به منصه ظهور رساند.

 

وی جهت گیری سپاه را بر اساس منویات مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: محور ماموریت‌های سپاه در راستای نوین سازی اسلامی و حرکت به سمت و سوی تمدن اسلامی است.

 

 

 

وحدانی فر نقش سپاه در بیانیه گام دوم انقلاب را مهم خواند و خواستار در اولویت قرار دادن حمایت هوشمندانه از جریان انقلابی، تقویت خدمات‌رسانی به مردم، مبارزه با عوامل مخل نظام، ترویج سبک زندگی اسلامی، توسعه مرزهای دانش، مبارزه با فساد و اهتمام جدی به جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب شد.

 

وی بیان داشت: ولایتمداری سپاه باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی شده و هر جا هم مشکلی بوده جریان غیرانقلابی دخیل بودند.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت نیز با اساره به اینکه سپاه به عنوان مجموعه ولایتمدار، در تمام صحنه‌ها برای حمایت نظام اسلامی ایستادگی می‌کند، گفت: سپاه در گام دوم اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و این نهاد محل آزمایش بسیاری از برنامه‌های آینده‌نگری مقام معظم رهبری است.

 

حمزه محقق زاده شاخصه مهم سپاه را ولایتمداری عنوان کرد و افزود: جوان‌گرایی از جمله برنامه‌هایی است که سپاه در دستور کار خود قرار دادهداست.

 

 

 

وی با توجه به حمایت سپاه از قشر مستضعف تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه، مجموعه سپاه دهدشت به دفعات کرات رزمایش مومنانه را اجرا کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک