آخرین اخبار

11. اسفند 1400 - 16:01   |   کد مطلب: 10368
پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان شهرستان کهگیلویه به صورت نمادین با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره منابع طبیعی در تپه های گچی طولیان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ به مناسبت فرارسیدن هفته درخت کاری دانش آموزان مدارس پسرانه شاهد و دخترانه فرهنگیان ۲ همراه با مدیر آموزش و پرورش و رئیس منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه نهال های خود را با منطقه حفاظت شده تپه های گچی طولیان کاشتند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از همراهی و همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان،پرسنل اداری، معاون آموزش ابتدایی،کارشناس ارزیابی عملکرد که با تلاش های شبانه روزی و هماهنگی این مسئول و حضور دانش آموزان پویش کاشت نهال به نحو مطلوبی انجام گرفت گفت:فرهنگ درختکاری را باید در مدارس و خانواده ها نهادینه کرد و دانش آموزان را به کاشت و مواظبت از درختان به صورت عملی آشنا کرد.

 

وی در ادامه افزود:در همین راستا مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با توجه به فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با همکاری اداره منابع طبیعی و مسئولین امر پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان شهرستان را آغاز و ان شالله تا پایان هفته درختکاری اکثر مدارس و دانش آموزان نهال خود را می کارند.

 

گنجی پور نگاه متفاوت این پویش را اینگونه بیان کرد:دانش آموزان پس از کاشت نهال برچسب(اتیکت) خود که شامل نام و نام خانوادگی دانش آموز می باشد را به نهال گره می زنند و در روز های آینده با همکاری اولیا خود برای مراقبت و آبیاری نهال مراجعه می کنند.

 

مسئولان اداره منابع طبیعی در این پویش همراه و نکات مهم طریقه کاشت نهال را به صورت عملی آموزش دادند.

 

در این پویش دانش آموزان دختر و پسر ضمن رعایت موارد بهداشتی با ابزار و وسایل خود گودال های کاشت نهال را آماده و درخت خود را با همکاری معلمین خود کاشتند.

 

 

 

دانش آموزان همراه با معلمین و درکنار نهال های خود تصاویر یادگاری گرفتند و این روز را در دفتر خاطرات ذهن خود نگاشتند.

 

 

 

پیوسته گر رئیس اداره منابع طبیعی از تلاش های شبانه روزی مدیریت محترم آموزش و پرورش و معاونت آموزش ابتدایی دهدشت که با جدیت تمام این پویش را پیگیری کردند و سید یاسر موسوی نژاد کارشناس ارزیابی و عملکرد اداره آموزش و پرورش دهدشت که سهم عمده ای در هماهنگی و برگزاری این پویش داشت، همچنین مدیران،عوامل اجرایی،معلمین مداراس شاهد و فرهنگیان ۲ که در این پویش همراهی کردند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک