آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1400 - 15:25   |   کد مطلب: 9768
شهروندان کهگلیویه ای از خرابی مکرر دستگاه سی تی اسکن این شهر گلایه داشته و خواهان برطرف شدن این مشکل شده اند که رئیس بیمارستان دهدشت توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ امروزه استفاده از سی تی اسکن جزء جدایی ناپذیر در تشخیص و حتی درمان بسیاری از بیماری هاست.

 

با استفاده از تصاویر سی تی اسکن می توان بافت های درون بدن را مشاهده و دقیقا شکل آنها را بررسی کرد و عارضه به وجود آمده را تشخص داد.

 

 

یکی از شهروندان دهدشتی در گلایه از خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دهدشت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، گفت: در مراجعه به پزشک متخصص، سی تی اسکن برای من تجویز شد که با توجه به خرابی این دستگاه برای انجام آن باید به شهرستان بهبهان یا یاسوج مراجعه کنم.

 

 

محمدی شهروند دیگری است که در مواجهه با این مشکل بیان کرد: با توجه به خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دهدشت، در این اوضاع بیماری کرونا مجبور شده ام برای انجام سی تی اسکن، بیمارم را به بهبهان ببرم.

 

 

وی با اشاره به اینکه ماه های قبل نیز چنین مشکلی نیز رخ داده بود افزود: مسئولین به فکر مشکلات مردم باشند و افزایش دستگاه سی تی اسکن را برای حال بیماران  در دستور کار قرار دهند.

 

 

تقوی دیگر شهروند کهگیلویه ای نیز در این رابطه گفت: خرابی مکرر دستکاه سی تی اسکن بیمارستان دهدشت علاوه بر هزینه های اقتصادی و کرایه حمل نقل که به مردم وارد می کند، بیماران باید خطر احتمالی تصادفات جاده ای را نیز به جان بخرند.

 

 

حیدری شهروند دیگر دهدشتی با گلایه از خرابی این دستگاه، و اینکه بیمار کرونایی در منزل دارد و باید مدام مورد رسیدگی واقع شود گفت: شب گذشته حال بیمار ما بد شد و برای انجام سی تی اسکن مجبور شدیم به گچساران مراجعه کنیم چرا که این دستگاه در بیمارستان دهدشت خراب است.

 

 

وی افزد: آیا انصاف است بیمار کرونایی که دارد از درد و ناراحتی رنج می برد و برای نفس کشیدن نیز با مشکل مواجه است این همه راه از یک شهر به شهر دیگری انتقال داده شود؟

 

 

 سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خصوص خرابی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان گفت: هزینه تامین قطعه این دستگاه حدود ۴۶۰ میلیون تومان است که تأمین اعتبار شده و اگر مشکلی پیش نیاید ظرف دو روز  آینده قطعه مورد نیاز نصب و مجددا سی تی اسکن بیمارستان دهدشت فعال خواهد شد.

 

 

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در خصوص راه اندازی دستگاه جدید سی تی اسکن بیمارستان دهدشت بیان کرد: دستگاه جدید ۱۶ اسلایس با فن آوری روز تأمین شده و هم اکنون در انبار بیمارستان دهدشت موجود است.

 

 

حال باید دید با توجه به شرایط کرونا، آیا طی روزهای آتی شاهد راه اندازی مجدد دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان خواهیم بود یا نه.

رسیدگی سریع و رفع این مشکل می‌تواند از انتقال بیماران به سایر شهرها برای انجام سی تی اسکن جلوگیری و دغدغه شهروندان در این خصوص کاسته شود.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک