آخرین اخبار

2. دى 1395 - 22:01   |   کد مطلب: 7245
مردم در نشست صمیمی با فرماندار کهگیلویه مطرح کردند:
فشار بار سنگین مشکلات بر مردم روستاهای سردوی سفلی و علیاء دیشموک+تصاویر
مردم روستاهای سرودی سفلی و علیاء دیشموک از وجود مشکلات فراوان در این منطقه ابراز گلایه داشته و فشار این معضلات را کَمرشِکَن بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه بهمراه کیانی مدیر دامپزشکی کهگیلویه و همچنین بهمنش مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق روستایی سردو سفلی و علیاء جهت بررسی مشکلات مردی حضور یافته و از نزدیک درددل مردم را شنید و جهت پیگیری دستورات لازم را داد.

 

 در این نشست صمیمی، فرماندار کهگیلویه پای درد و دل اهالی روستای سردو سفلی و علیا و روستاهای همجوار نشست و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

 نبودن جاده مناسب و راه ارتباطی ، عدم وجود اینترنت در روستا، عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما، قطعی مکرر برق،  بیکاری جوانان، عدم ارائه تسهیلات اشتغال زا  ، قطعی تلفن ، عدم اجرای طرح هادی ،عدم گاز رسانی و کمبود سوخت و وضعیت نامناسب آب روستا از عمده مسائلی بودند که مردم این روستا با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید بر آن شدیم تا با برگزاری نشستهای صمیمانه با عموم مردم شهرستان در راستای پاسخگویی به مردم و استماع نقطه ‌نظرات آنها گام برداریم.

 

علی پوزش گفت:اکنون به حول و قوه الهی و پس از گذشت ۳۸سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد شکوفایی و توسعه مناطق روستایی هستیم.

پوزش ، ضمن قدردانی از بخشدار ، اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و احساس مسئولیت آنها در آباد کردن و توسعه محل زندگی خود، قول مساعد داد  که در حد توان به تک تک مشکلات آنان رسیدگی نماید.

 

وی افزود: مسئولین نسبت به مردم همیشه در صحنه ، متعهد و متدین وظیفه دارند و باید با حضور خود در صحنه رفع موانع و مشکلات را حل نمایند.

 

وی تأکید کرد: با نظم دادن و پیگیری امورات، در چهارچوب قانون و رعایت مقررات، در حوزه‌های مختلف و مسائل به جا مانده می بایست گامی مؤثر در جهت توسعه برداشته شود.

 

فرماندار کهگیلویه  با اشاره به مشکلات مطرح شده در سطح روستا اظهار داشت : همه ی ما با مشکلات روستا ها آشنا هستیم ودر این راستا اقداماتی با مشارکت مردم و همت دهیاران و شورا های اسلامی روستاها صورت گرفته که سعی می شود با تلاش بیشتر در صدد رفع این مشکلات قدم برداریم.

 

وی با بیان اینکه وجود تحریم ها زندگی مردم را مختل کرده بود ، افزود : در این راستا دولت علی الرغم مشکلات فراوانی که سر راه داشت ، توانست با تدبیر و امید بر مشکلات غلبه کند و بار دیگر آرامش عمومی را در کشور به ارمغان بیاورد.

مردم در گفتگو با خبرنگار کهگیلویه از فشار بار سنگین مشکلات موجود روستاهای بر مردم ابراز گلایه داشته و از مسئولان خوستار توجه جدی جهت رفع معضلات شدند.

یکی از اهالی روستای سردو به ما گفت: از کسرت مشکلات موجود در روستا رنج می کشیم و از رسانه ها خواهشمندیم انتقال دهنده فریاد ما به گوش مسئولان استانی هم باشند.

این رسانه خبری ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار مردمی که با تلاش شبانه روزی خویش در جهت رفع مشکلات شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، توجه ویژه استاندار به مردم محروم دیشموک را خواستار است، چرا که دیشموک به ویژه روستاهای این منطقه از استان کهگیلویه و بویر احمد ان هم در فصل سرد زمستان در آستانه تحمل سختی های فراوان از جمله صعب العبوری و سختی مسیر های ارتباطی خواهند بود که اگر فکری به حال دیشموک نشود، همچنان محرومیت اینجا بیداد خواهد کرد و رنج ها بر مردم چیره می باشد.

 

 

در پایان داروی رایگان به همت دامپزشکی استان در بین دامداران توزیع شد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک