آخرین اخبار

15. اسفند 1393 - 20:18   |   کد مطلب: 723
مسئول منابع طبيعي ديشموك عنوان كرد:
توزیع بيش از 800 نهال رایگان در بين مردم ديشموك+تصاوير
مسئول منابع طبیعی ديشموك گفت: اداره منابع طبیعی با هدف افزایش میزان فضای سبز در سطح بخش، اقدام به توزیع بيش از 800 نهال رایگان در میان مردم کرده است.

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، قدرت الله رحيمي مسئول منابع طبيعي بخش ديشموك بعد از نماز جمعه در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه گفت: اداره منابع طبیعی با هدف افزایش میزان فضای سبز در سطح بخش اقدام به توزیع  بيش از800 نهال كنار و بيد رایگان در میان مردم کرده است.

 

 وي افزود: 800 اصله نهال كنار و بيد رایگان به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، امروز بعد از نماز جمعه ودر بین مردم تقسيم شد.

 

 

 

وی، شرکت رهبری در برنامه‌های هفته منابع طبیعی را نشان از اهمیت آن دانست و گفت: هدف از اجرای برنامه‌های این هفته باید عمومی کردن فرهنگ منابع طبیعی باشد.

 

رحيمي، مسئولان را خادم مردم دانست و تصریح کرد: منابع طبیعی ثروت عمومی و متعلق به همگان است که با ایجاد احساس تعلق در میان مردم نسبت به آن و بخصوص کاشت نهال و بذر پاشی در بقاء و احیاء آن موثر باشیم.

 

 

مدیر منابع طبیعی ديشموك در پایان ضمن اشاره به عنوان روزهای مربوط به هفته منابع طبیعی در خصوص برنامه‌های نهال‌کاری مربوط به این هفته گفت: توزیع نهال و بروشور های تبلیغاتی در نماز جمعه و نهال‌کاری روستاهای در طرح جنگل‌کاری در دست اقدام این هفته در  ديشموك  است.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

در زير تصاويري از توزيع رايگان نهال بعد از نماز جمعه امروز در بين مرد را مشاهده مي‌كنيد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک