آخرین اخبار

14. مهر 1395 - 10:35   |   کد مطلب: 6366
دهیار روستای انجیره از آغاز اجرای پروژه بازگشایی و زیرسازی روستای انجیره دیشموک خبر داد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  سید علی موسوی زاده دهیار روستای انجیره درگفتگو با خبرنگار از آغاز اجرای پروژه بازگشایی و زیرسازی روستای انجیره دیشموک خبر داد و گفت: همکاری بخشداری دیشموک در این راستا قابل تحسین است.

 

وی افزود: به همت بخشدار محترم و هیاری و شورای اسلامی روستای انجیره پروژه بازگشایی و زیرسازی روستای انجیره در حال انجام است.

 

موسوی‌زاده تصریح کرد: این پروژه بزرگ به همت  همکاری سید علی موسوی زاده رئیس شورای اسلامی، سید اجلام لیاقتمندو صادق عادلی فر نایب رئیس شورا و با همکاری مردم صورت گرفت.

 

دهیار روستای انجیره با بیان اینکه،تا کنون در چند نقطه از روستا بازگشایی کامل صورت گرفت، افزود: راه های زیادی از روستا در این طرح که بسیاری از آنها بیش از10 سال معارض داشت، با رایزنی شورا و دهیار و مردم مشکل برطرف و بازگشایی گردید.

 

موسوی زاده  با اشاره به اینکه، این امر خرسندی اعضای شورا و حتی مردم را به دنبال داشت، اضافه کرد: این پروژه به صورت امانی واگذار شد و با توجه به اینکه چند محل تخریبی در نقشه طرح وجود داشت، بدون جدل و یا حضور مسئولان و یا نیروی امنیتی، کار پیش رفت.

 

دهیار روستا انجیره این امر را ناشی از شعور و فرهنگ بالای مردم در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: همکاری مردم با دهیار و شورا تاثیر بسزایی دارد.

 

موسوی زاده گفت: با کمک بخشدار در روزهای آینده مراحل مخلوط ریزی و زیرسازی انجام می شود.

 

دهیار روستای انجیره متذکر شد: اعتبارات ناچیز است  و از مسئولان و بخشدار دیشموک تقاضای مساعدت بیشتر جهت تکمیل این پروژه هستیم.

خبر: وحید آهنگ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک