آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 21:02   |   کد مطلب: 4869
وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکل آبرسانی به شهر دهدشت و دیگر شهرهای کهگیلویه بزرگ و انجام کارهای بزرگ خوراک من است افزود: خواهید دید که در کمترین زمان آب را از سدهای بزرگ مارون و کوثر به شهرها و دشت های حاصل خیز حومه غربی و دشت کلاچو خواهم آورد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سردار عدل هاشمی پور کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پنجمین نطق انتخاباتی خود را در جمع پرشور مردم ولایتمدار شهرستان لنده ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مردم شهرستان لنده رشادت ها و ایثارگری های زیادی در طول هشت سال دفاع مقدس داشته اند که زبانزد عام و خاص است.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: من مشکلات جامعه و شهرستان های استان را خوب می شناسم و برای آنان برنامه داریم.

 

وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکل آبرسانی به شهر دهدشت و دیگر شهرهای کهگیلویه بزرگ و انجام کارهای بزرگ خوراک من است  افزود: خواهید دید که در کمترین زمان آب را از سدهای بزرگ مارون و کوثر به شهرها و دشت های حاصل خیز حومه غربی و دشت کلاچو خواهم آورد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی ادامه داد: ظلم است که با وجود دو سد بزرگ زمین های حاصلخیز کشاورزی ما تشنه آب هستند.

 

وی اظهارکرد: عزیزان با شور و مشروت و با تدبیر خودتان به صحنه آمده ام و خودتان گفتید که با تجربه کاری که شما دارید می توانید موفق باشید و 34سال در نظام خدمت کردم که بیش از 32سال منزلم در سطح شهردهدشت بود و افتخار می کنیم که در کنار مردم هستم.

 

 

در عرصه اقتصادی به برکت این نظام کارهای ارزشمندی در گرایشات مختلف در کل استان های محروم انجام گرفت که از سیستان و بلوچستان گرفته تا هرمزگان و بوشهر، خوزستان، ایلام و کرمانشاه همه و همه در عرصه های اقتصادی پیشرفت های بسیار خوبی داشته اند که در حوزه های مختلفی شکل گرفت.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پور اظهارکرد: کارهای بزرگی به برکت نعمت انقلاب اسلامی در سالهای گذشته صورت گرفته است که همه باید قدردان نعمت های خوب الهی باشیم .

 

وی یادآورشد: در استان ما کارهای ریز و متفاوتی انجام گرفت که به دلیل عمق محرومیت های تاریخی این استان کارهای صورت گرفته کافی نبود و هنوز که هنوز است ما جز استان های توسعه نیافته هستیم که باید تلاش و پیگیری کنیم تا تاخیرها و عقب ماندگی های به وجود آمده جبران شود که برای جبران آن نمی شود با روحیه اداری آن را جبران کرد.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: تنها چاره جبران عقب ماندگی گذشته داشتن روحیه انقلابی با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی همراه با از خود گذشتگی و وحدت و همدلی میسر خواهد بود در غیر اینصورت در ضمره استان های توسعه نیافته خواهیم ماند و آیندگان ما را نخواهند بخشید.

 

وی اظهارکرد: مگر در 37سال گذشته من استاندار، مدیرکل و یا نماینده مردم بودم، ولی توانستیم به برکت این نظام صدها مدیرپروژه و کارشناس فنی و راننده بلدوز و نیروهای توانمند و متخصص در حوزه های مختلف تربیت کردم و آماده بهره برداری اند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی اظهارکرد: من نیازی به مقام و قدرت و پست نداشته و ندارم ولی خدایا تو شاهد باش که تا الان که هیچ مسئولیتی نداشته ام به دنبال رفع محرومیت زدایی در این استان بودم و بیش ازسی ملیارد تومان در این حوزه هزینه نمودم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: هیچ گاه در کارم طیبی و گرمسیری، بهمئی و بویراحمدی، بناری و تاس احمدی نکردم و صرفاً به دنبال حل مشکل اشتغال جوانان بودم و حتی جایگاه خود را نیز به خطر انداختم.

 

عدل هاشمی پور ضمن بیان روزمه کاری خود گفت: سدها و راه ها و پروژهها، گاز رسانی 1000مترمکعبی خط صلح و تونل ها، گاز بغداد و المنصوریه بغداد من را می شناسد و حتی احیای موقوفات من را می شناسند که امروز کهگیلویه بزرگ نیاز به کار بزرگ و عام المنفعه دارد.

پایگاه خبری کهگیلویه

 هاشمی پور در ادامه اظهارکرد: الان خیرین یک دولت کامل هستند ولی ما از چنین نعمتی غافل هستیم که ترس از همدیگر نمی گذارد که از این فرصت ها استفاده کنیم ولی با نماینده شدن دستمان باز است و می توانیم برای توسعه این مناطق کار کرد.

 

وی اظهارکرد: من برای اشتغال و توسعه آمدم و یک لحظه برای آن دست از تلاش برنخواهم داشت و عزیزی گفت که کار های چندماه و یک ساله برای جوانان فایده ای ندارد که من خدمت وی عرض می کنیم که چقدر خود شما در طول مدت این 16 سال نامه فرستادید و جوانان زیادی را سرکار گذاشتیم. چرا ما خودمان را زیر سئوال ببریم.

پایگاه خبری کهگیلویه

عدل هاشمی اظهارکرد: اگر شما ها کار اساسی عام المنفعه انجام می دادید و برای یک بار بخار کارخانه ای را در کهگیلویه بزرگ می دیدم هرگز به این عرصه وارد نمی شدیم و چون ندیدیم آمده ام و آمده ام تا فارغ از هرگونه مسائل سیاسی و جناحی باندی وارد عرصه شوم و برای توسعه از بخش خصوصی و سرمایه های ملی کمک بگیرم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: امدم تا سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال ، راه اندازی کارخانه سیمان و پتروشیمی و کارهای عام المنفعه و آشکار کردن معادن پنهان و ظرفیت های عظیم دفاع کنم و با استفاده از بخش خصوصی و خیرین استفاده کنم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک