آخرین اخبار

30. بهمن 1394 - 22:53   |   کد مطلب: 4826
مسعود دانشی و هوادرانش در همایشی حمایت قاطع خود ار عدل هاشمی پور را اعلام کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مسعود دانشی گزینه نهایی اصولگرایان با انصراف از رقابت انتخابات در همایشی با حضور هوادرانش از سردار عدل هاشمی پور حمایت کرد.

 

دانشی در این همایش تصریح کرد: در مدتی که به عنوان کاندیدا در این حوزه فعالیت کردم مورد محبت جمع کثیری قرار گرفتم و شرمنده عده زیادی شدم که پشت تلفن از کناره گیری بنده گریه کردند.

وی با بیان این که همه ما در معرض آزمایش های الهی قرار می گیریم افزود: قصد داشتم تا آخر با سردار رقابت کنم اما "لا حول و لاقوه الا بالله" آن چه خدا بخواهد پیش می آید و تقدیر چنین شد و قسمت بود در برابر سرباز فداکار اسلام قرار گیرم.

دانشی تصریح کرد: با اکثر دوستان در طول چند روز نظرسنجی کردم و به نتیجه رسیدم که ضمن اهمیت دادن به نظر حامیان به نفع سردار کناره گیری کنم و این تصمیم را به فال نیک می گیرم .

دانشی با تقدیر از همراهی جریان انقلابی، شهدایی و ولایتمدار اصولگرایان و انتخاب به عنوان گزینه نهایی این جریان گفت: خوشحال بودم و هستم که با برادر ارزشمندم حاج محمدتقی خبره و دوشادوش جهانگیر افرازی و سید نظام الدین خاضع بودم و افتخار می کردم خانواده خاضع به عنوان خانواده با ایمان و با تقوا می خواستند به من رای دهند.

وی با اشاره به تصمیم مبنی بر انتخاب عدل هاشمی برای حمایت تصریح کرد: در بین کاندیداها بررسی کردم خدمات سردار قبل از کاندیدا شدن که توقعی از مجلس نداشت منشا خیر و برکت بوده، زحمات کشیده و از پاسداران انقلاب بود.

دانشی جریان هاشمی را از دیگر شاخص های انتخاب خود برشمرد و افزود: هاشمی در طیف اصولگرایی بود و این برایم شاخص بود.

وی با برشمردن وظایف نماینده مجلس با باین اینکه کار نماینده این نیست که 4 سال بر مردگان فاتحه بخواند و زندگان نظاره گر باشند تصریح کرد: نماینده باید نیازشناس، شاخص شناس و با برنامه باشد .از ظرفیت های موجود استفاده کند و به زنده ها توجه کند و برای اموات فاتحه بخواند.

دانشی گفت: با برنامه آمده بودم و تمامی شاخص های توسعه، موانع و راهکارهای استان و حوزه انتخابیه را شناسایی کرده بودم . با آمادگی کامل شرکت کرده بودم.

سردار عدل هاشمی پور نیز با تأکید بر اینکه قول می دهم برنامه های دانشی را در کنار برنامه های خود داشته باشم و عجین کنم افزود: بنده از سال 67 و بعد از جنگ درگیر مسایل عمرانی بودم قول می دهم تمام عمر باقی مانده را وقف مردم خصوصا جوانان می کنم و برای راه افتادن تمامی پروژه ها تلاش می کنم.

هاشمی پور تصریح کرد: امیدوارم روزی بیاید که از کارخانه های کهگیلویه دود بالا رود . بنده تمامی عمرم را برای اشتغال و کارهای اشتغالزایی ماندگار با انجام پروژه های اساسی و زیربنایی صرف خواهم کرد.

این کاندیدای نمایندگی مجلس تصریح کرد: اگر سیم خاردار بکشند و اگر در حسادت ها بسوزم اگر مین بکارند به فضل پروردگار همه را خنثی میکنم.

هاشمی پور با باین اینکه با مشورت و همفکری سیاسیون و کسانی که تجربه دارند آمدم گفت: از آنها خواستم میدان را برای دیگران باز کنند و به دیگران اجازه حضور دهند.

وی افزود: به انها گفتم با تجربه گرانبهای که در سدسازی، شبکه های آبیاری،خطوط پتروشیمی، آزادراه و بزرگراه،توسعه فرودگاه،مترو و تونل دارم بگذارید برای یک دوره در کنار شما رقابت کنم و چند کار عام المنفعه برای مردم انجام دهم تا برای یک بار از زندگی لذت ببرم.

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک