آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 0:46   |   کد مطلب: 4735
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان 7 پروژه در شهرستان به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، امروز و در ششمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی 7 پروژ در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

 

در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان امور مالیاتی علی پوزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور مسئولان پروژه ساختمان امور مالیاتی این شهرستان در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و زیربنای هزار و 250 متر مربع از محل اعتبارات متمرکز سازمان امور مالیاتی افتتاح شد.

پایگاه خبری کهگیلویه

پایگاه خبری کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه به دیگر پروژه‌های افتتاحی اشاره کرد و گفت: هنرستان 17 شهریور از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود که با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 190 میلیون تومان که از محل اعتبارات تخریب و مقام‌سازی مدارس تأمین شده است افتتاح شد.

پایگاه خبری کهگیلویه

پایگاه خبری کهگیلویه

وی افزود: دو طرح مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در روستای چنگلوا با اعتبار 7 میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار نفر، پروار‌بندی 500 رأسی گوساله دلی‌پیر محمود از دیگر پروژ‌ه‌های افتتاحی امروز بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

پایگاه خبری کهگیلویه

پوزش از گازرسانی به روستاهای حومه غربی دهدشت به دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان نام بر د و گفت: گازرسانی به این پروژه ها با اعتبار 17 میلیارد ریال انجام شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

این مسئول تصریح کرد: 3 پروژه ساماندهی گلزار شهدا با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود که ساماندهی گلزار شهید الله خواست پرگانی در روستای کلگه برون به نمایندگی این تعداد گلزار با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

پایگاه خبری کهگیلویه

پوزش با بیان اینکه طرح پرواربندی 500 رأسی گوساله با اعتبار 17 میلیارد ریال افتتاح شد افزود: اشتغالزایی این طرح 8 نفر به طور مستقیم است.

پایگاه خبری کهگیلویهپایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک