آخرین اخبار

15. دى 1394 - 22:42   |   کد مطلب: 4411
ديشموك با وجود دره‌هاي عميق وسط شهر در دو طرف مشرق و مغرب در هنگام بارش باران، با سيلاب‌ها و آبرفت‌هاي وحشتناكي روبرو خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شهر ديشموك از توابع شهرستان كهگيلويه در استان كهگيلويه و بويراحمد كه تا مركز شهرستان، 85 كيلومتر فاصله دارد و داراي آب‌وهواي سردسيري است.

 

اين شهر با وسعت 976 كيلومتر مربع با ارتفاع 1775 متر از سطح دريا كه در ميان كوههاي سر به فلك كشيده  واقع است و يكي از بهترين اماكن گردشگري شهرستان كهگيلويه بزرگ مي‌باشد.

 

شهري كه در هنگام بارندگي با خطر جدي سيلاب تهديد مي‌شود، اين شهر فقط  با يك بارندگي بر اثر سيلاب و آبرفت حاصل از بارش باران، ساكنين آن با خطرات جدي روبرو مي‌شوند.

 

ديشموك با وجود دره‌هاي عميق وسط شهر در دو طرف مشرق و مغرب در هنگام باررش باران، با سيلاب‌ها و آبرفت‌هاي وحشتناكي روبرو خواهد بود.

 

معضلي كه به ويژه در فصل پربارش زمستان، دغده مردم اين شهر است و سالهاست در معرض اين تهديد بزرگ قرار دارند.

 

به گزارش كهگيلويه، شهروندان ديشموكي از مديريت بحران استان كهگيلويه و بويراحمد جهت مقابله با سيلاب و آبرفت در شهر ديشموك خواستار به‌كارگيري تمهيدات لازم جهت مقابله با سيلاب و كاهش اثرات بلاياي طبيعي هستند تا مردم اين شهر در هنگام بارندگي با مشكلات زيادي روبرو نشوند.

انتهاي پيام:و/آ

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک