آخرین اخبار

28. آذر 1394 - 15:06   |   کد مطلب: 4268
گزارش کهگیلویه از نخستین روز نامنویسی نامزدهای مجلس دهم
با 4 کاندیدای ثبت نامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ آشنا شوید+تصاویر
در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس دهم 4 نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعلام حضور کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  فرمانداری دهدشت در نخستین روز از آغاز نامنویسی کاندیدای مجلس دهم شاهد حضور داوطلبانی بود که همراه با حامیان خود جهت ثبت نام به واحد فناوری اطلاعات مراجعه کرده بودند.

 

داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی  بر اساس آگهی ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده 45 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 21 آئین نامه اجرایی آن با نامنویسی خود را نامزد انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شامل؛ کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی معرفی کردند.

 

 حجت‌الاسلام سید مجتبی مشیری‌فر دارای تحصیلات حوزوی در رشته کارشناسی ارشد علوم سیاسی گرایش خاورمیانه و شمال آفریقا از جمله کسانی بود که از جناح اصولگرایان کاندیداتوری خود در مجلس دهم را اعلام کرد.

مشیری‌فر مسئولیت نمایندگی ولی فقیه ناجا در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران طی سال‌های 81 تا 88 را در کارنامه اجرایی خود دارد و هم اکنون نیز مشاور آموزش و پرورش بویراحمد است.

پایگاه خبری کهگیلویه

این نامزد انتخابات مجلس هدف از حضور در عرصه انتخابات را احساس تکلیف و علاقه به ولایت دانست و گفت: بر خورد لازم و واجب دیدم در این برهه زمانی که دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی در راستای عدم پیشرفت کشور در تلاش هستند با حضور در صحنه انتخابات که آبروی نظام و اسلام است شرکت کنم.

 

سید سعید محقق جوان 32 ساله دانشجوی دکترای رشته ارزیابی محیط زیست از دیگر کاندیدای ثبت نام شده امروز بود که خود را مستقل معرفی کرد.

پایگاه خبری کهگیلویه

علی آرام از جناح اصلاح طلبان و دارای مدرک دکترای شهرسازی و علیرضا سجادی‌مهر فرهنگی بازنشسته از دیگر کاندیدای مجلس دهم هستند که در نخستین روز از نامنویسی داوطلبان اعلام حضور کردند.

 

آرام که عنوان مدیر کل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه اجرایی خود دارد گفت: 13 شهرداری در استان را به لحاظ طرح برنامه، تامین و تخصیص اعتبار هدایت و راهبردی کردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان این که شبکه معابر شهری، آسفالت خیابان ها و جداول گذاری، فضای سبز، کشتارگاه، آتش نشانی و ساختمان های اداری و طرح جامع و تفصیلی شهرهای کهگیلویه بزرگ را هدایت راهبردی کردم خود را پایه گذار تاسیس شهرداری لیکک و قلعه رئیسی و دیشموک و آغاز عملیات عمرانی این شهرها دانست و گفت: با توجه به توانمندی که در خود دیدم و تخصص در پروژه های عمرانی و نیز تعیین وضع قوانین و تیه لوایح در مجلس می توانم کارهای خوبی در زمینه اجرای پروژه ها داشته باشم.

 

این کاندیدای اصلاح طلب مجلس دهم پشتوانه خود را 24 سال سابقه تدریس در مراکز علمی و آموزشی دانست و با باین اینکه به تمامی نقاط ضعف و قوت شهرستان های حوزه انتخابیه واقف هستم گفت: در صورت راهیابی به مجلس با تشکیل لابی با دیگر نمایندگان استان برای خروج کهگیلویه از بن بست اقدام خواهم کرد.

 

" علیرضا سجادی‌مهر" از شهرستان بهمئی دارای 30 سال سابقه کار فرهنگی و هم اکنون بازنشسته، اولین داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی هدف از شرکت خود در این دوره از انتخابات را خدمت به مردم عنوان و تصریح کرد: شعار انتخاباتی اینجانب همدلی و همزبانی در راستای فرمان مقام معظم رهبری می باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه دفتر ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در پایان وقت اداری امروز با نامنویسی این 4 کاندید بسته شد و در روزهای آینده با مراجعه افراد شاخص گشوده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

زنده باد دکتر آرام...جوان وپر انرژی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک