آخرین اخبار

28. آذر 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 4264
حاشیه ای که در اولین روز آغاز ثبت نام کاندید های انتخابات مجلس اتفاق افتاد/
تجمع و اعتراض بازاریان دهدشت در جلوی فرمانداری کهگیلویه+ تصاویر
جمعی از بازاریان شهر دهدشت با تجمع جلوی فرمانداری کهگیلویه نسیبت به افزایش عوارض مغازه های خود اعتراض کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، اولین روز آغاز ثبت نام از کاندید ها در حوزه کهگیلویه همزمان با اعتراض جمعی از بازاریان شهر دهدشت نسبت به افزایش عوارض از سوی شهرداری شد.

 

بازاریان که از افزایش عوارض توسط شهرداری دهدشت به ستوه آمده بودند جلوی فرمانداری کهگیلویه تجمع کردند و ضمن اعتراض به افزایش عوارض توسط شهرداری خواستار ملاقات با علی پوزش فرماندار کهگیلویه بودند.

پایگاه خبری کهگیلویه

یکی از این معترضین که در بازار شهر دهدشت میوه فروشی دارد در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه ما در سال 1373 مبلغ 30 ملیون تومان را به حساب شهرداری واریز نمویم تا مکانی را جهت کسب درآمددر اختیار ما قرار دهد افزود: قرار شد که ماهیانه مبلغ ناچیزی را در قبال در اختیار قرار دادن ابزار رفاهی بازاریان به حساب شهرداری دهدشت واریز نماییم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی تصریح کرد متاسفانه آن مبلغ ناچیز به یکباره چندین برابر شد و هیچ حق و حقوق و ابزار رفاهی برای بازاریان در نظر گرفته نشده است.

 

اسماعیل یکی دیگر از بازاریان که کفش فروشی در بازار دهدشت دارد با اشاره به اینکه با ما بازاریان مانند مستاجرین عادی برخورد می شود گفت: محل بازار دهدشت در قبال این افزایش عوارض هیچ امکانات رفاهی ندارد و حتی فاقد سرویس بهداشتی است.

پایگاه خبری کهگیلویه

یکی یگر از بازاریان گفت در شهر یاسوج عوارض بسیار پایین است و سالانه درصد بسیار کمی به عوارض بازاریان این شهر اضافه می شود و این در حالی است که در یاسوج مغازه ها را آماده در اختیار بازاریان قرار داده اند اما ما در شهر دهدشت خودمان مغازه ها را ساخته ایم.

پایگاه خبری کهگیلویه

بازاریان معتقد بودند که همین افزایش عوارض و به صرفه نبودن کار در دهدشت باعث افزایش مهاجرت بازاریان به شهر یاسوج شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

به گزاترش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه این بازاریان خواستار دیدار  فرماندار کهگیلویه جهت برطرف شدن مشکلات خود و ساماندهی بهتر بازار روز شهر دهدشت بودند که چند نفر از بازاریان به نمایندگی بقیه افراد به دیدار فرماندار کهگیلویه رفتند.

 

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک