آخرین اخبار

21. آبان 1394 - 9:07   |   کد مطلب: 3859
در طرحی که روزهای گذشته برای فروش خودرو با پرداخت 80 درصد ارزش خودرو به صورت وام بانکی با سود 16 درصد اجرایی شده، مردم می‌توانند نسبت به خرید 26 مدل خودروی سواری، 18 مدل وانت و یا 14 مدل تراکتور اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در طرحی که روزهای گذشته برای فروش خودرو با پرداخت 80 درصد ارزش خودرو به صورت وام بانکی با سود 16 درصد اجرایی شده، مردم می‌توانند نسبت به خرید 26 مدل خودروی سواری، 18 مدل وانت و یا 14 مدل تراکتور اقدام کنند.

 

بررسی وضعیت مراجعه مردم به نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز نشان می‌دهد که بیشتر برای پی بردن به جزئیات شرایط فروش خودرو و تحویل آن کنجکاو هستند و فعلاً در این مورد پرس و جو می‌کنند، تا اقدام برای خرید.

 

سید علی معصومی که فروشنده لوازم یدکی در اکبراباد یاسوج است با اشاره به اینکه این طرح برای کسانی که نیاز مبرم به خرید ماشین دارندو پول نقد برای خرید ماشین ندارند طرح خوبی است گفت:برای کسانی که نیاز ضروری به خرید ماشین ندارند با میزان سودی که باید پرداخت کنند جزء ضررچیزی به همراه ندارد وکسانی که از این طریق ماشین خریداری کنند بعد از یک سال متوجه می شوند که قسطی که باید پرداخت کنند چند برابر قیمت واقعی خودرویی است که خریداری کرده اند.

 

وی افزود:مجریان این طرح فکر می کنند که مردم توانایی پرداخت ماهانه 400یا500 تومان قسط را دارند درصورتی که اگر کسی توانایی پرداخت این میزان قسط را داشت نیازی به این طرح نداشت واز خیلی وقت پیش با گرفتن یک وام هم می توانست صاحب خودرو شود.

 

محمد زاده باقری یکی از کارمندان شهر یاسوج که برای اطلاع از طرح فروش اقساطی خودرو ومیزان قیمت ها و اقساط به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کرده بود، گفت: این طرح برای کسانی که می توانند اقساط را پرداخت کنند طرح خوبی است درصورتی که کیفیت خودروهای عرضه شده هم به اندازه قیمت ها بالا باشد اما بازهم مردم عادی توان خریداری این خودروها را ندارند.

 

وی بیان کرد:قصد خرید برای همسرم را دارم که بعد از آگاهی ازمیزان قیمت ها و شرایط فروش با مشورت همسرم در این زمینه تصمیم می گیریم اگر میزان سود اقساطی که باید پرداخت شود بالا باشد از خرید منصرف می شویم.

 

فرشید یاریان دانشجوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این طرح برای کسانی که توانایی پرداخت اقساط مورد نظر رادارند یک فرصت هست، تصریح کرد: اما افراد عادی که توانایی پرداخت این اقساط سنگین را ندارند نمی توانند از این فرصت استفاده کنند.

 

 

 

وی افزود: با توجه به قیمت هایی که ارائه دادند ما در بازار قیمت گرفتیم مثلا سمند در بازار 29 میلیون و500هزار تومان است اما با فروش اقساطی 29 میلیون و970هزار تومان تمام می شود که با سود اقساطی که بخواهیم پرداخت کنیم اصلا به صرفه نیست با این شرایط خودرو خرید.

 

 علی محمد شفیعی کارمند اداره زندان نیز اظهار داشت: من قصد خرید خودرو ندارم و اگر این طرح هر ساله اجرا شود خوب است اما با این حال باز پرداخت اقساطش زیاد است وبه نظر من کسانی که درحد پیش پرداخت پول دارند می توانند از این طرح استفاده کنند وبرای ماشین دار شدن شرایط خوبی است.

 

 

وی گفت:با این حال مردم عادی توانایی خرید خودرو را ندارند چون مبلغ قسط ها بالااست وامیدوارم کیفیت خودروهای عرضه شده هم به اندازه قیمت ها بالا باشد.

 

طرح فروش ویژه اقساطی خودرو در شهر یاسوج با استقبال همراه شد

 

محمد نادری مدیریکی از نمایندگی های ایران خودرو در یاسوج با اشاره به اینکه این طرح از روز دوشنبه ساعت  10 صبح آغاز شد گفت:از همان ساعات اولیه آغاز طرح با استقبال زیادی از مراجعه کنندگان روبه روشدیم و سفارشات زیادی پذیرفتیم.

 

 

وی اظهار داشت:فروش اقساطی خودرو با اقساط 24،12،6،و48ماهه درنمایندگی های ایران خودرواجرا می شود ومردم بیشتراز اقساط بلند مدت استفاده می کنند.

نادری افزود: متاسفانه طرحی که قرار بود هفت ساله اجرا شود 4 ساله به ما ابلاغ شد واین تغییر مدت زمان باز پرداخت اقساط بعضی ازمردم را از خرید منصرف می کند.

 

این مدیر تصریح کرد: قرار بود برای ضمانت خرید خودرو مشتریان علاوه بر چک از سفته هم استفاده کنند اما هنوز بخشنامه ای در خصوص ضمانت گرفتن سفته به ما ابلاغ نشده است.

 

وی با بیان اینکه تا اکنون پژو 405 و پژوپارس  وسمند بیشترین تقاضای خرید را داشته است گفت:تازمانی که ظرفیت فروش تکمیل شود طرح فروش اقساطی خودرو ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک