آخرین اخبار

19. آبان 1394 - 1:45   |   کد مطلب: 3849
در بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از ورودی دهدشت صورت گرفت:
"نه"ی قاطع فدایی به استاندارد مصالح پروزه ورودی دهدشت+ تصاویر
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویر احمد در بازدید از جاده های شهرستان کهگیلویه در بررسی ورودی دهدشت به چرام با مشاهده قسمتی از این جاده که قرار است پل زده شود با تردید در استحکام مصالح این پروژه اقدام به تخریب قسمتی از این پروژه در حال ساخت کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  ایجاد راهها و جاده های استاندارد و مناسب بین شهری نقش بسزایی در فراهم نمودن بسترهای سرمایه گذاری و توسعه و افزایش امنیت مسافران دارد و به همین منوال احداث کمربندی ها و ساماندهی ورودی های هر شهر  نیز بعنوان حلقه اتصال راههای مواصلاتی بین شهری تضمین کننده امنیت شهروندان است و تسهیل در تردد خودروها را مهیا می کند.

 

اما آنچه مسلم است اینکه هنگامی که استانداردهای لازم در احداث اینگونه زیرساخت ها رعایت نشده و چشم انداز سالهای آینده مدنظر قرار نگیرد نه تنها کمک شایانی به توسعه و ایجاد امنیت برای مسافران و رانندگان نمی کند بلکه مشکلات تازه ای نیز بروز پیدا خواهد کرد و تلاش دستگاه های ذیربط نیز بی نتیجه خواهد ماند.

 

راه ها و جاده های شهرستان کهگیلویه که سال هاست فاقد استاندارد های لازم و  دارای مشکلات فراوانی هستند در چند سال اخیر مورد توجه مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفته اند و عملیات بهسازی و تعریض این جاده ها در حال انجام است.

پایگاه خبری کهگیلویه

به همین منظور حسین فدایی مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه علی پوزش فرماندار کهگیلویه از پروژه ها و جاده های در حال ساخت شهرستان کهگیلویه و ورودی های شهر دهدشت بازدید و میزان پیشرفت این پروژه ها را بررسی کردند.

پایگاه خبری کهگیلویه

پایگاه خبری کهگیلویه

در جریان این بازدید وقتی مدیر کل راه و شهرسازی استان در حال بررسی ورودی دهدشت به چرام بود با مشاهده قسمتی از این جاده که قرار است پل زده شود با تردید در استحکام مصالح این پروژه اقدام به تخریب قسمتی از این پروژه در حال ساخت کرد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار کهگیلویه، با اشاره به اینکه استاندارد و ضوابط فنی و مهندسی در ساخت فسمتی از این پروژه رعایت نشده است به ناظر پروژه تذکر داد و افزود: ناظر پروژه باید دقت بیشتری داشته باشد و در نظارت خود با حساسیت بررسی کند.

فدایی با بیان اینکه این جاده ها باید سالیان زیادی به مردم و رانندگان خدمت رسانی کنند ادامه داد: پیمانکاران و ناظران باید با دقت در انجام پروژهای جاده ای که بسیار مهم هستند حساسیت بیشتری داشته باشند.

پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه در این میان آن‌چه بیشتر از همه خودنمایی می‌کند این که راه‌ها به عنوان اصلی‌ترین محورهای ارتباطی در دوران حاضر باید دارای استانداردهایی باشند که به تسهیل عبور و مرور منجر شود.

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک