آخرین اخبار

28. شهريور 1394 - 16:38   |   کد مطلب: 3417
عدم استقبال مردم دهدشت از فیلم محمد رسول‌الله (ص)در سینما:
مظلومیت سینمای دهدشت و بی توجهی مسئولان+ تصاویر
عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی دهدشت در تبلیغات فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص)، تاکنون تعداد انگشت‌شماری از شهروندان دهدشتی به تماشای این فیلم نشستند.
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فیلم محمد رسول الله (ص) به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های سینمایی جهان اسلام با استقبال بی سابقه مردم سراسر کشور روبرو شده است. 

 

اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) این روزها در نقاط مختلف کشور با شور و حال خاص و با استقبال زایدالوصف مردم در حال نمایش است و شهر دهدشت هم به میزبانان پخش این اثر فاخر سینمایی پیوست.

 

اما برخلاف دیگر شهرها این‌جا برای تماشای این فیلم ارزشمند صف نمی‌کشند و در نبود فضای تبلیغات محیطی سالن سینما خالی از هر تماشاگری است و در دو روز از اکران فیلم تعداد مراجعه‌کنندگان به سینمای دهدشت به زحمت به ۵۰ نفر رسیده است تا جایی‌ که عدم استقبال باعث حذف سانس روزانه فیلم شده و تنها در سانس ۲۰ تا ۲۳ این فیلم نمایش داده می‌شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

نورالله دهناد صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فیلم محمد رسول‌الله (ص) دو روز پس از اکران در تهران به دهدشت رسید، اظهار داشت: این فیلم فاخر از تاریخ نوزدهم شهریور در سینمای شهر بر روی پرده رفت.

 

مسئول سینمای دهدشت عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی را از مشکلات اساسی حوزه سینما عنوان کرد و گفت: کاغذبازی‌های اداری و پاسکاری در انجام تبلیغات محیطی معضل ۱۰ ساله این شهر است.

پایگاه خبری کهگیلویه

دهناد با اشاره به انحصار تبلیغاتی در این شهر تصریح کرد: جریانی که شورای تامین، فرمانداری، اداره ارشاد اسلامی و … نمی‌توانند حل کنند راز سر به مهری است که برای همه جای سوال است.

 

وی درباره فرآیند صدور مجوز برای تبلیغات محیطی فیلم‌های سینمایی گفت: به عنوان نمونه برای اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) از هفته گذشته درخواستی به اداره ارشاد اسلامی دادیم و این اداره مکاتباتی با فرمانداری داشته و از فرمانداری به شهرداری رسید و پس از رسیدن به شورای شهر قرار بر طرح در جلسه شد اما با گذشت یک هفته و آغاز اکران فیلم، هنوز به نتیجه نرسیده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

دهناد افزود: در حالی‌ که این فیلم ارزشمند در سینماهای سراسر کشور اکران و با استقبال گسترده همراه است اما در شهر دهدشت مظلوم واقع شده و مسئولان برای جذب مردم به سینما همکاری نمی‌کند.

 

وی با بیان اینکه اجازه تبلیغات برای فیلم داده نشده است، یادآور شد: در مصوبه قانونی شورای شهر مقرر شده بود چهار بیلبورد برای تبلیغات فیلم‌های سینمایی اختصاص داده شود اما با وتوی رئیس وقت شورا که تبلیغات شهری را به صورت خانوادگی در اختیار دارند مواجه شده و اجرایی نشد.

 

دهناد با اشاره به هزینه‌های انجام شده در اکران این فیلم سینمایی و حضور انگشت‌‌شمار تماشاگران تصریح کرد: مردم از اکران فیلم مطلع نیستند چون هیچ تبلیغاتی برای اکران صورت نگرفته است.

پایگاه خبری کهگیلویه

مسئول سینمای دهدشت با بیان اینکه اداره سینما با شرایط فعلی مشکل است، گفت: بارها تصمیم به تخریب و تغییر کاربری این سالن گرفتم اما به خاطر فرهنگی بودن مکان از تصمیم خود منصرف شدم.

 

وی اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در این سینما را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه از دو روز اکران این فیلم روز اول ۱۵ نفر و روز دوم با جمعیت ۲۱ نفری همراهی شده است، افزود: ما آماده خدمت به همشهریان هستیم اما اگر وضعیت استقبال به این منوال پیش رودچند روز آینده این فیلم از پرده سینما جمع و به مرکز ارسال خواهد شد.

پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، این در حالی است که سینما به عنوان یک فعالیت جمعی می تواند تاثیر بسزایی در رشد فرهنگ اجتماعی داشته باشد به همین دلیل توسعه سالن‌های سینما علاوه بر رشد اقتصادی، رشد اجتماعی هم به دنبال دارد.
تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت
پایگاه خبری کهگیلویه-مظلومیت سینما دهدشت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک