آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 12:58   |   کد مطلب: 2965
شهیدقاسم آفریدونی ملت را به حق طلبی‌ و خانوادة خود را به شکیبایی‌ و تأسی‌ از حضرت زینب(س) فرا می‌ خواند و از آحاد مردم می‌ خواهد تا در خط امام باشند و اسلام را تنها در طهارات و نجاست خلاصه نکنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

 به گزارش به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، شهید قاسم آفریدونی‌ وصیت نامة خود را با آیة 157 سورة آل عمران می‌ آغازد که در آن از رحمت و مغفرت الهی‌ در قبال کشته شدگان در راه خدا سخن رفته است. در ادامه، در مناجاتی‌ خالصانه با خدای‌ خویش این شهید سعید از او می‌ خواهد تا شهادت را نصیب  او کند.

 

در بخش دیگری‌ از این وصیت، شهید ملت را به حق طلبی‌ و خانوادة خود را به شکیبایی‌ و تأسی‌ از حضرت زینب 3 فرا می‌ خواند و از آحاد مردم می‌ خواهد تا در خط  امام باشند و اسلام را تنها در طهارات و نجاست خلاصه نکنند. در پایان شهید آفریدونی‌« انحرافیون » را از ادامة مسیر نفی‌ ارزش ها و قانون برحذر می‌ دارد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

وصیتنامه زیبای شهید قاسم آفریدونی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« [ و] لئن قتلتم فی‌ سبیل الله 1 او متّم لمغفرة 2 من الله و رحمة خیر مما [ یجمعون ] » * اگر کشته شدید در راه خدا یا مردید، هرآینه آمرزشی‌ از خدا و رحمتی [ از او] بهتر است از آنچه گرد می‌ آورند.

 

 خدایا! زمانی مرا بپذیر که رضایت تو را به جای آورده باشم. خدایا! ترا سپاس می گویم  نه به دلیل اینکه تو قدرت داری، زیرا قدرت ها آنچنان زیاد است و من و من ها را خرد کرده اند که قدرت زور در خدمت ظالم بود و [...] 4 بلکه ترا سپاس می گویم که برجای  مطلقی. خدایا! قبل از شهادت شکر می گویم، زیرا می دانم به آرزوی خود، که همان شهادت است، می رسم.

 

 پیام من به دوستانم این است که برادر ایمان[ ی‌] خودت را دوست بدار اما حق را عزیزتر.

 

 به پدر و مادر پیام [ من این است] که اولین شب شادی کنند، مبادا گریه کنند، بگذار[ ید] روحم آرام باشد.

 

 به خانم وصیت می کنم که تو قول دادی زین بگونه زندگی کنی، مبادا عهدشکنی کنی که مورد مؤاخذه قرار گیری.

 

 سلام مرا، ای‌ کودکان و جوانان! [ ب] پذیرید، ای فرزندان انقلاب! و ای پدر انقلاب، امام خمینی! درود بر شما، ای امت مسلمان! به شما وصیت می کنم که تنها خط امام، خط شما خط امام خمینی و خط آیت الله منتظری 6 است، شما بدانید که اصیل ترین خط اسلامی خط امام است. شما بدانید اسلام نه مکتب طهارت و نجاست هست بلکه  مکتب سعادت و خوشبختی بشر است، مکتب رهایی از قید اله هاست(؟) شما بدانید که زندگانی [ چ] و[ ن] قند شیرین است که همه اش زجر، درد، شکنجه، تلاش و کوشش  باشد( کذا). [ آن] انسان که دارای این نشانه است زنده است، هدفش الله است، زندگی خوردن و خوابیدن نیست.

 

 شما ای انحرافیون! حیف است خودتان را نفی کنید و در ردیف حیوان ب یشعور و بی قانون و درنده جا بزنید شما باید نمایندگان الله باشید.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک