آخرین اخبار

13. آذر 1402 - 22:08   |   کد مطلب: 11375
صبح امروز جمعی از بازاریان دهدشت با تجمع جلوی فرمانداری کهگیلویه خواستار جمع‌آوری دستفروشان و هدایت آنها به خارج از سطح شهر و ساماندهی آنها شدند‌.

ساماندهی دستفروشان، موضوعی است که در سال‌های اخیر به یکی از دغدغه‌های مهم بازاریان شهر دهدشت قرار گرفته است و کسبه از شهرداری و سایر متولیان انتظار دارند این موضوع را در اولویت‌ کاری دوران مدیریت خود قرار دهند. 

 

 

 

صبح امروز جمعی از بازاریان دهدشت با تجمع جلوی فرمانداری کهگیلویه ازپهن شدن بساط دستفروشان در سطح شهر و میدان اصلی این شهر اعتراض کردند و خواستار جمع‌آوری دستفروشان و هدایت آنها به خارج از سطح شهر شدند‌.

 

  

 

یکی از بازاریان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ما عوارض شهرداری و مالیات پرداخت می‌کنیم اما به علت سهل‌انگاری شهرداری، عده‌ای دستفروش که مالیات و عوارض و هزینه برق و ... نمی‌ دهند با پهن کردن بساط شان در سطح شهر و میدان اصلی و خیابان‌های منتهی به آن، فضا را می‌بندند.

 

 

 

بازاریان با بیان اینکه از ساعت ۴ عصر جای تردد در میدان اصلی شهر وجود ندارد گفت: حضور دستفروشان و پهن کردن بساط در معابر و خیابان رفت و آمد را برای عابران و تردد وسایل نقلیه مشکل می‌کند.

 

 

 

این بازاریان عنوان کردند تاکنون چندین مرحله اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند اما کسی رسیدگی نمی‌کند و وعده‌های بدون سرانجام می‌دهند‌.

 

 

 

گفتنی است در تیرماه ۱۴۰۲ این بازاریان تجمعی در جلوی فرمانداری نسبت به عدم ساماندهی دستفروشان و خلف وعده مدیران و متولیان انجام دادند‌، عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه در میان بازاریان حضور پیدا کرد و به آن‌ها این قول را داد که در سریع‌ترین زمان ممکن این موضوع را بررسی و این مطالبه به حق بازاریان اجرایی خواهد شد.

 

 

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک