آخرین اخبار

20. آذر 1401 - 8:15   |   کد مطلب: 10970
بارش های چند روز گذشته در شهرستان کهگیلویه به چند روستا خسارت وارد کرد و امام جمعه دهدشت با حضور میدانی از نزدیک پیگیر مشکلات روستای کوه‌برد بخش مرکزی کهگیلویه شد.

صبح امروز امام جمعه دهدشت با همراهی برخی از مسئولان شهرستانی از روستای کوهبرد بخش مرکزی کهگیلویه که در بارش های دچار خسارت شده بود بازدید کردند و پیگیر مشکلات به وجود آمده برای این روستا شدند.

در این خصوص اهالی این روستا با گلایه از مسئولان گفتند: کانال هدایت آب در بارش های گذشته پر از گل و لای شده و لایه روبی آن انجام نگرفت تا در بارش چند روز گذشته موجب شد سیل به درون منازل بیایید.

روستاییان افزودند: سیل بیش از ۲۰ راس از دام های سبک آنها را با خود برد. از مسئولان انتظار داریم در خصوص لایه روبی کانال سریع‌تر اقدام کنند تا در بارش‌های بعدی دچار خسارت و آسیب نشویم.

امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه بارش های روزهای اخیر برکاتی برای مردم بخصوص کشاورزان دارد گفت : اما این بارش ها در شهرستان کهگیلویه به برخی از روستاها هم خساراتی وارد کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به مشکلاتی که باران های اخیر برای برای اهالی روستای کوهبرد به وجود آورده است افزود: امروز با تعدای از مسئولان مربوطه در منطقه حضور پیدا کردیم تا از نزدیک مشکلات بررسی و احصا شود.

وی با اشاره به بازدیدی که امروز از منطقه داشت تصریح کرد: از نزدیک از منطقه بازدید داشتم و در جریان مشکلات قرار گرفتم  و از مسئولان درخواست داریم برای کمک به مردم سیل‌زده  اقدام عاجل کنند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: در این بازدید بناشد لایه روبی جداول فصلی،مشکلات بنیاد مسکن و طرح هادی انجام و حل شود. هلال احمر نیز خدماتی که لازم است مد نظر بگیرند و کمیته امداد کسانی که تخت پوش هستند فضا را فراهم کرده و خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد داد.

وحدانی فر ادامه داد: با مدیریت بخشدار مرکزی، راهداری تلاش کنند ماشین مستقر شود در  اسرع وقت مشکلاتی که به وسیله سیل اخیر در این روستا بوجود آمده برطرف شود.

وی ابراز داشت: مدیریت بحران هم مکلف شده که نسبت به براورد خساراتی که وارد شده بر مردم منطقه تلاش کرده و خسارات ها به مردم پرداخت کنند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک