آخرین اخبار

23. شهريور 1401 - 22:52   |   کد مطلب: 10842
به همت اداره امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد عشایر سرگچینه از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛  رییس امورعشایر شهرستان بویراحمد از پروژه آب‌رسانی به عشایر منطقه عشایری سرگچسنه این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه و پمپاژ آزمایشی آب قرار گرفت.

 

قائدی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات شبانه روزی و بی دریغ مدیر کل امور عشایر گفت: ادامه عملیات لوله گذاری و ادامه و تکمیل شبکه آب این پروژه در ضلع جنوبی سرگچینه تا غرب سرگچینه و امتداد مسیر تا چشمه تلاشی و چشمه پلنگی است.

 

وی افزود: در جهت اجرایی شدن دستور ریاست محترم سازمان امور عشایر ایران جناب آقای دکتر پاپی زاده آبرسانی کامل به منطقه عشایری این منطقه، عملیات مذکور انجام و مشکلات پیش رو به طور کامل مرتفع شده که به طور جدی پیگیر آن هستیم.

 

قائدی در ادامه بازدید مجدد از پروژه آبرسانی و چاه شماره۱منطقه عشایری سرگچینه بویراحمد گفت:اقدام به پمپاژ آزمایشی آب شرب چاه شماره ۱ نمودند که باعث خوشحالی عشایر حاضر در آن منطقه گردید و خواستار راه اندازی نهایی و پمپاژ شبانه روزی و رفع مشکلات بی آبی عشایر این منطقه شدند.

 

وی اعلام کرد : مرحله دوم این پروژه و احداث منبع سوم و احداث خط لوله جنوبی سرگچینه و امتداد لوله شمالی تا پایان مسیر و چشمه تلاشی و چشمه پلنگی سرگچینه آبرسانی همزمان انجام شود و در راستای اجرایی نمودن قول و دستور آقای دکتر پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر ایران در زمینه کمک به عشایر سرگچینه و آبرسانی به کلیه مناطق عشایری سرگچینه اعلام نمودند.

 

رئیس امور عشایر شهرستان بویراحمد بیان داشت :اگرموانعی ازطریق اداره منابع طبیعی شهرستان و استان پیش نیاید روند اجرای پروژه سرعت بیشتری خواهدداشت با پیگیری مردم منطقه رئیس سازمان امور عشایر کشور و مسئولین اداره کل امورعشایراستان و شهرستان بویراحمد رابه سرگچینه کشاند اگرمردم منطقه همت به خرج دهند و همکاری نمایند خدمات قابل توجهی به حوزه سرگچینه سرازیر خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام داده تا در مدت ۲ماه آینده اقدامات نهایی صورت بگیرد و آبرسانی کامل انجام گیرد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک