آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1401 - 21:54   |   کد مطلب: 10561
با وجود هزینه های سنگین جهت احداث این کلینیک تخصصی و عدم نظارت بر ساخت و ساز آن امروز قسمتی از سقف این مرکز فرو ریخت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ کلینیک تخصصی دهدشت در ۹ مرداد ۱۴۰۰ با حضور رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار وقت شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید و حال با گذشت کمتر از یک سال از افتتاح این مرکز، گویا چند روزی است که با ریزش قسمتی از سقفش تعطیل شده است.

 

 

 

از زمان افتتاح این مرکز مراجعه کنندگان نامناسب بودن فضای فیزیکی، نبود وسایل سرمایشی و گرمایشی، ازدحام بیماران در درمانگاه در شرایط کرونا، نبود نوبت دهی آنلاین و ... گلایه داشتند اما مسئولان از دادن پاسخ به این دست مشکلات شانه خالی می کردند.( اینجا بخوانید)

 

 

 

 با وجود هزینه های سنگین جهت احداث این کلینیک تخصصی و عدم نظارت بر ساخت و ساز آن،به نوعی امروز سقف این مرکز فرو ریخت و دستگاهای نظارتی باید پاسخگوی حیف میل این حجم از بیت المال در این مرکز بهداشتی باشند.

 

 

 

  جای سؤال است که چرا وقتی مسئولان استانی و شهرستانی از مشکلات و عدم ایمنی این مرکز آگاه بودند دست به افتتاح آن زده و اگر در این ریزش سقف فرد یا افرادی دچار حادثه می شدند چگونه می توانستند جوابگوی خانواده های آنها و افکار عمومی باشند؟.

 

براین اساس حق پاسخگویی به درج این گزارش از سوی این پایگاه خبری برای متولیان امر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه محفوظ خواهد بود.

 

ادامه نیز تصاویری از این مسئله را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک