آخرین اخبار

5. فروردين 1401 - 11:10   |   کد مطلب: 10427
سیب زمینی با قیمت ۹ هزار تومان در میدان تره بار یاسوج عرضه می شود.

سرمایه گذار میدان میوه وتره بار یاسوج گفت: ۱۰۰ تن سیب‌زمینی از مزارع گواهی شده خارج ازکشور با رعایت اصول قرنطینه‌ای و تحت نظارت سازمان حفظ نباتات برای مصارف صنعتی، خوراکی وارد کشور شد.

 

امیری افزایش قیمت سیب زمینی به دلیل کمبود آن دربازار را دلیل واردات سیب زمینی دانست وافزود: با تزریق این میزان ازسیب زمینی در بازار کهگیلویه وبویراحمد دیگر کمبود در این خصوص نیست و سیب زمینی ها با قیمت ارزان وزیر قیمت میادین دیگر استان ها به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: سیب زمینی های وارداتی، درجه یک وبالاترین کیفیت را دارد و با قیمت ۹ هزار تومان به فروش می رسد این درحالی است که درحال حاضر به دلیل کمبود سیب زمینی دربازار کشور و استان این محصول با قیمت چهارده تا پانزده هزار تومان هرکیلو به فروش می رسد.

 

سرمایه گذار میدان میوه وتره بار یاسوج درادامه با اشاره به اینکه ما این توانایی وآمادگی را داریم تا مغازه داران استان هرمحصولی که نیاز داشته باشند برای آنها چه از داخل وچه خارج از کشور تامین کنیم گفت: متاسفانه هنوز دلالان دربازار میوه یاسوج جولان می دهند وبا سنگ اندازی هادر مسیر این میدان به کارشکنی های خود ادامه می دهند .

 

امیری افرود: تا زمانیکه دستگاهای متولی ونظارتی عزمشان برای مبارزه با گرانی ودلالی میوه دراستان جزم نشود سودجویان به کارشکنی خودشان ادامه می دهند.

 

آدرس مراکز توزیع بشرح زیر است:

۱- میدان مرکزی میوه و تره بار واقع در تلخسرو ۲- مرکز خرده فروشی شماره یک چهار راه هلال احمر ۳- مرکز خرده فروشی شماره ۲ فلکه جهاد ۴-مرکز خرده فروشی شماره ۳ خروجی پل اول بشار ترمینال سابق ۵-مرکز خرده فروشی شماره ۴ بلوار قرنی جنب سوله بازار ماهی سابق

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک