آخرین اخبار

21. اسفند 1400 - 7:47   |   کد مطلب: 10393
سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: مقابل پیکان اگر پنالتی گرفته می‌شد و گل می‌زدیم، روند بازی تغییر می‌کرد، اما داور آن را از ما گرفت.

امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم به خاطر شرایطی که در بازی قبلی برای ما ایجاد کردند. شما دیدید امروز چه توپ هایی گل نشد و به تیم حریف موقعیت ۱۰ درصد هم ندادیم. نمی‌دانم راجع به یکسری مسائل چه بگویم.

 

وی افزود: بازی هم اسیر بی عدالتی شدم. بعد از ۴۲ سال فهمیدم که می‌توان پنالتی را هم ادامه داد. خودم واقعا بریدم. داور محروم شود چه چیزی برای ما دارد؟ و حذفی سال قبل هم داور محروم شد. امروز هم یک پنالتی طلبکار شدیم. برای من تعجب است که چطور وقتی کوچکترین اتفاق برای ما می‌افتد داور یک و دو و چهار همه را سهیم می‌کنند که نظر بدهند، اما در دروازه حریف می‌گویند ما ندیدیم.

 

سرمربی گل گهر گفت: در بازی با استقلال و مقابل پرسپولیس هم به آن شکل بود و در دیدار با نساجی هم دو پنالتی ما را نگرفتند. در بازی امروز کمک اول ۱۰۰ درصد صحنه را دید و جای کفش روی پای بازیکن ما بود.

وی با اشاره به شرایط پیکان تاکید کرد: پیکان تیم چغری است و روزنه ها را بسته بود و در این شرایط کسب موقعیت و گل زدن سخت می‌شود و از همان موقعیت های ایجاد شده نیز استفاده نکردیم و تک به تک را نزدیم و پنالتی مان هم گرفته نشد. می‌دانستیم پیکان لایه های دفاعی درست می‌کند و چشم به ضد حملاتت دارد به خاطر همین یک هافبک تکنیکی گذاشتیم و نیمه دوم هم تغییر تاکتیک دادیم که جواب هم داد. در مجموع ما امروز ۲ امتیاز تنبیه شدیم. اگر پنالتی می گرفتند و گل می‌شد، روند بازی فرق می‌کرد، اما کوپال ناظمی داور مسابقه آن را از ما گرفت.

 

قلعه نویی ادامه داد: تیم ما عالی بازی کرد. با اینکه ۲، ۳ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، نفرات جایگزین نمایش خوبی داشتند و در چرخش توپ و موقعیت هم عملکردمان مناسب بود.

 

سرمربی گل گهر در خصوص سوال خبرنگاری که در مورد اعتراض‌های زیاد و حساس شدن روی این تیم پرسید، گفت: من بازی با استقلال که به کنفرانس نرفتم و بیانیه هم ندادیم و اعتراض و شکایتی هم نکردیم. منظور شما این است که سکوت کنیم؟ باید حرفی بزنید که با مدرک باشد. 

 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد سعید صادقی افت کرده است، عنوان کرد: درست است که او امروز یکی دو موقعیت خراب کرد، اما دروازه بان حریف هم انصافا واکنش های خوبی نشان داد و نباید از آن گذشت. به هرحال این شرایط ممکن برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد که افت کند اما سعید افت نکرده و امروز هم اگر پنالتی می‌شد، باز هم او می‌زد./خبرورزشی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک