آخرین اخبار

6. بهمن 1393 - 16:58   |   کد مطلب: 188
پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه
اگر امروز فجری داریم به خاطر خمینی کبیر است
اگر امروز فجری داریم به خاطر خمینی کبیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، وبلاگ"انقلابی ها"نوشت: دهه ی فجر، دهه ی ماندگار در تاریخ ملت عزیز ایران است، این ایام ، ایام نزدیک شدن پیروزی نهایی  انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که به رهبری امام امت وتلاش و حمایت مردم عزیز ایران اسلامی به فرجام رساند انقلابی که بر مبنای تعالیم اسلامی  و الهام گرفته از انقلاب عاشورای حسینی بود.

 

که  به پای این انقلاب افراد زیادی از جمله جوانان ،مادران، پدران و فرزندان و...این مرزو بوم به فیض شهادت رسیدند تا همیشه یادگاران تاریخ این انقلاب باشند.یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی گرامی باد.

 

ایام دهه ی فجر این فرصت به ما می دهد که قبلا ایرانیان کجا بوده است و چه می کردند الان کجاست؟چه می کنند؟اینکه الان در سرا تا سر ایران فریاد اسلام بلند می شود و مکتب اسلامی در این سرزمین پابر جاست به خاطر این ایام مبارک دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی بوده است.که این چنین  اسلام ناب محمدی طنین انداز این مرزو بوم است .

با ورود امام به ایران بعد از 15 سال ستم و شاهنشاهی رفت.ظلم و تاریکی رفت عشق و ایمان و ایثار و عشق به وطن آمد عشق به ایران اسلامی .

با ورود امام استقلال ،آزادی جمهو ری  اسلامی ایران در جهان طنین انداز شد.بیانگذار جمهوری اسلامی خود امام بوده است.اگر امروز ما فجری داریم به خاطر وجود خمینی کبیر بوده است.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکی ازمعجزه های الهی بود که توسط یکی از سلاله ی پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت.

مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود چون این انقلاب، جنبه معنوی و دینی داشت و از این رو، توانست در کشورهای اسلامی نفوذ کند و هزاران انسان را شیفته خویش سازد.

امام خمینی(ره) در معرفی انقلاب اسلامی و بیان رمز پیروزی آن فرمودند: «... این قیام، قیام حق بر باطل بود، قیام عبودیت بر طاغوت بود، قیام انسانیت بر توحّش بود. رمز پیروزی ما در این بود که نهضت ما جنبه معنوی و اسلامی داشت...» این هدیه غیبی بود که [خداوند] به ما داد. این استقلالی که خدای تبارک و تعالی به ما داده و دست اجانب را کوتاه کرده، برای خاطر آن قدرت ایمان و وحدت کلمه بود»

ای نور چشم ملت ایران خوش آمدی    ای یوسف عزیز به کنعان خوش آمدی

دیدی که چشم مردم ایران سپید گشت     یعقوب وار، در غم هجران خوش آمدی

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک