آخرین اخبار

1. آبان 1401 - 22:40   |   کد مطلب: 10871
به گفته معاون اشتغال اداره کار کهگیلویه و بویراحمد روند پرداخت تسهیلات اشتغال قبل و پس از دریافت در کمیته های ویژه بررسی می شود.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: وضعیت ایفای تعهدات اشتغال دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی در کمیته های استانی و شهرستانی بررسی می‌شود.

ساعد عنبری افزود: هدف تشدید نظارت ها بر اعطای وام های تسهیلات روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، تسهیلات فراگیر، تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ است.

وی افزود: فرد دریافت کننده تسهیلات اشتغالزایی طبق تعهد خود موظف به اشتغالزایی و اجرا نشدن تعهدات به منزله انحراف در تسهیلات است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بازدیدها سه ماه به دریافت کنندگان تسهیلات مهلت داده می شود که تعهدات خود را اجرایی کنند و در غیر این صورت طبق ضوابط بانکی و قانونی با آن ها برخورد می شود.

عنبری گفت: هرگونه اعطای مشوق و تسهیلات اشتغالزایی با هدف و رویکرد ایجاد اشتغال، رونق تولید است و باید از پول پاشی های غیرهدفمند و بدون برنامه جلوگیری کرد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای نمونه برای تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به چهار هزار و ۱۵۸ طرح پرداخت شده که همگی این طرح ها نظارت می شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک