آخرین اخبار

26. تير 1401 - 23:09   |   کد مطلب: 10745
نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با حواشی زیادی از جمله تاخیر مدیران در ورود به نشست و تذکرات شدید فرماندار و همچنین بیرون کردن خبرنگاران همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ 

صبح امروز نشست شورای سلامت و امنیت غذایی با محوریت موضوعات بهداشتی به ویژه بحث کشتارگاه دهدشت،  بیماری کرونا و  ستاد اربعین شهرستان کهگیلویه در سالن کنفرانس فرماندای تشکیل و با اخراج خبرنگاران حاشیه ساز شد.

 

سرپرست فرماندار کهکیلویه که در بدو ورود با توپ پر وارد  نشست شده بود مانند سنوات گذشته برای مدیرانی که در جلسات بعد از فرماندار وارد نشست می شوند خط و نشان کشید و گفت: در تمام جلسات و نشست ها مدیران حق ندارند بعد از فرماندار وارد جلسات شده و از همان راه برگردند.

 

---

 

رییس تعزیرات که برای لحظاتی از جلسه بیرون رفته مجدد با وساطت به جلسه برگشت.

رییس میراث فرهنگی، محیط زیست و آبفا شهرستان نیز ازجمله مدیرانی بودند که با تاخیر وارد شدند ولی اجازه حضور در جلسه را یافتند.

 

رییس محیط زیست عنوان کرد که برای شرکت در جلسه دعوت نشده بود اما چون جلسه مهمی بوده بر خود لازم دیدم که در این نشست حضور پیدا کنم.

---

بقیه مدیران نیز حضور ارباب رجوع ها را در محل کار خود دلیل بر عدم به وقت حاضر شدن در جلسه عنوان کردند و گفتند: همیشه در جلسات اعلام می شود که تکریم ارباب رجوع  از سوی مدیران انجام شود و زیبنده نبود ارباب رجوعی که در دفتر حضور دارد به کارش رسیدگی نشود و به وقت دیگری ارجاع دهیم و از دفتر کار  بیرون کنیم.

 

ماجرا به همین جا ختم نشد و  عبدالعزیز موسوی در ادامه، جلسات و نشست های فرمانداری را  مهم خواند و خطاب به مدیران و شرکت کنندگان در جلسه افزود: حضور شخص مدیران در جلسات الزامی است و از فرستادن رابطین، کارشناسان و .... در نشست ها خودداری شود که اجازه ورود داده نخواهد شد و اگر مدیری خارج از منطقه و ... باشد از قبل اطلاع رسانی انجام شود.

 

---

این نشست با سه موضوع شورای سلامت و امنیت غذایی با محوریت بهداشتی به ویژه بحث کشتارگاه دهدشت،  بیماری کرونا و  ستاد اربعین شهرستان کهگیلویه ادامه پیدا کرد.

 

رییس شبکه بهداشت و سلامت ، سرپرست فرمانداری کهگیلویه و امام جمعه صحبت هایی در خصوص ۲ موضوع اربعین و کرونا ارائه دادند و وقتی صحبت ها به مسئله سلامت و امنیت غذایی رسید به دستور سرپرست فرمانداری اعلام شد خبرنگاران نشست را ترک کنند.

 

---

یکی از خبرنگاران با اعتراض به اخراج خبرنگاران گفت: خبرنگاران برای بحث سلامت و امنیت غذایی و مسئله کشتارگاه در جلسه حضور پیدا کردند و همه از مشکلات آن آگاه  هستند و اگر نیاز به حضور خبرنگاران نبود چرا دعوت شدند که اکنون منجر به اخراج خبرنگاران شود.

 

رییس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه نیز اعلام کرد تاکنون از هیچ رسانه ای حتی صداوسیما  برای جلسات دعوت نکردند.

 

در ادامه سرپرست فرمانداری کهگیلویه وقتی با اعتراض خبرنگاران مواجهه شد، سراغ یکی از خبرنگاران سایت های محلی را گرفته و اعلام کرد اگر در جلسه حضور دارد از جلسه خارج شده و بقیه خبرنگاران می‌توانند حضور داشته باشند  اما هیچ خبری از این نشست نباید انعکاس داده شود.

---

 

گفتنی است طبق روال مرسوم دعوت از خبرنگاران برای حضور در جلسه دعوت رسمی از طرف انجمن خبرنگاران و رییس انجمن نیز از طرف روابط عمومی ها و در این نشست از طرف روابط عمومی شبکه بهداشت دعوت انجام گرفته بود.

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک