آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1401 - 13:23   |   کد مطلب: 10612
نماینده مردم گچساران در مجلس خواستار اجرای تعهدات وزارت نفت در تفاهم‌نامه با وزارت راه جهت تأمین هزینه‌های استانداردسازی و استقرار فرودگاه گچساران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ به نقل از خانه ملت، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: گچساران در ظرفیت مسافرت هوایی باید در اولویت قرار گیرد چرا که رفت و آمد مردم، کسبه، تجار و مهندسان نفت، گاز و پتروشیمی می‌تواند عامل رشد و توسعه این استان و استان‌های همجوار باشد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید پروازهای یکشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه تهران – گچساران و بالعکس برقرار شود، اظهار داشت: مسئولان وزارت نفت باید به تعهدات خود در تفاهم‌نامه با وزارت راه برای تأمین هزینه‌های استانداردسازی و استقرار فرودگاه گچساران عمل کنند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو درباره اتمام طرح‌های نیمه تمام بخش آب و اجرای عدالت در توزیع اعتبارات بین طرح‌های عمرانی این بخش ابراز داشت: عدالت در تخصیص آب باید برای استان‌های سرشاخه آب مثل استان کهگیلویه و بویراحمد که 8.5 میلیارد مترمکعب روان آب یعنی 10 درصد آب کشور را دارا است اما 80 درصد اراضی آن دیم است، اجرا شود./

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک