آخرین اخبار

19. اسفند 1400 - 7:07   |   کد مطلب: 10385
نماینده آذر بایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت:بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راهنما ویک منشور کاری مدونی است که توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم و شکوفایی اقتصادی در گرو عمل به این بیانیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ الهویردی دهقانی با اشاره به اینکه در چله دوم انقلاب ما باید در جهت حل مشکلات اساسی نظام مخصوصا در حوزه اقتصاد، تولید،صنعت و اشتغال که جدای از هم نبوده و لازم و ملزوم همدیگر هستند گام های استواری برداریم.

 

 

 

وی افزود: جوانگرایی و پرورش نیروهای انقلابی، فکور، توانمند و ولایی که بتوانتد زمام امور کشور را در حال و آینده به دست بگیریند از برنامه های هدفمند این بیانیه است.

 

 

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت دولت ها، حضور کارگزاران دولت در بین مردم و کار جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم است، تصریح کرد:باید روی پا خود بایستیم و بر همین اساس تمامی برنامه‌ریزی‌ها باید با نگاه داخلی تهیه و تدوین شود،‌ و با تمام تلاش‌های کارگزاران نظام به سمت و سوی بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل کردن آنها باشند.

 

 

 

نماینده مردم شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر بتوانیم وضعیت ساختار اقتصاد کشور را بازسازی کنیم بخش تولید و اشتغال‌مان تغییرات اساسی کرده و هیچ کسی نمی‌تواند جلودار جمهوری اسلامی باشد.

 

 

 

دهقانی با تاکید بر اینکه در موضوعات اساسی جدای از اینکه ما از نظر نظامی، فرهنگی سیاسی استقلال داریم و روی پای خودمان ایستادیم و حرف برای گفتن در دنیا داریم و در منطقه بی نظیر هستیم، تصریح کرد: در چله دوم انقلاب در مسائل اقتصادی، معیشت مردم ، تولید و صنعت نیز باید بتوانیم در این مقطع با تکیه بر رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم و به قطبی در منطقه و جهان تبدیل شویم.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک