آخرین اخبار

20. دى 1400 - 19:27   |   کد مطلب: 10290
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: هر قطره خون شهیدسلیمانی وهمرزمان ، در رگ های هزاران جوان و نوجوان این مرز و بوم خواهد جوشید و قطعا قاسم سلیمانی‌های بسیاری را در کشور خواهد رویاند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست خانواده‌های طرح شهید بهنام محمدی مدرسه مهدیه شهر سوق،با اشاره به نقش حاج قاسم در تربیت نوجوانان گفت: زندگی شهید سلیمانی، تجلی باور «ما می‌توانیم» است که اخلاص و تلاش راه رسیدن به خواسته‌ها و کمال انسانی است.

 

 

 

سعادت صالحی نیا افزود: ما معتقدیم که مکتب حاج قاسم الگوی کاملی برای تربیت فرزندان است. نسلی که آینده ساز انقلاب بوده و الگویی چون سردار سلیمانی می‌خواهند.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم الگوی موفقی برای همه گروه های در هر سن و سالی است که می توان از سبک زندگی او درس ها آموخت، تصریح کرد: روحیه مقاومت و خودباوری از مهمترین مولفه هایی است که باید خانواده ها در تربیت جوانان و نوجوانان در مکتب شهید سلیمانی به آنها توجه کنند.

 

 

 

صالحی نیا با اشاره به اینکه توجه به شخصیت این شهید از توجه به ویژگی‌های شخصیتی او بسیار مهم‌تر و بالاتر است، بیان داشت: شخصیت شهید سلیمانی برخواسته از یک توده رفتاری و فکری است که می‌تواند نسل آینده را به خوبی در مسیر تداوم انقلاب هدایت کند و در برابر نیازهای انقلابی و اجتماعی در جامعه ما، انسان‌ها را به‌ عنوان یک مرد میدان و عنصر کارآمد بسازد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم الگویی برای جوانان و نوجوانان ماست، بیان داشت: با ایجاد یک بستر مناسب برای این قشر با در نظر گرفتن پتانسیلی که دارند قطعا می توانیم سلیمانی‌های زیادی را در کشور پروش دهیم چرا که شهدای ما در واقع حاصل تربیت اسلامی هستند .

 

 

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان گفت:حاج قاسم خود بزرگ شده و مرید مکتب روح الله است و بزرگ ترین جلوه مکتب شهید سلیمانی تربیت بزرگ مردان و شیرزنانی است که طلائیه دار ایفای نقش های اساسی در آینده کشور خواهند بود.

 

 

 

صالحی نیا در پایان افزود: بدون شک هر قطره از خون شهیدسلیمانی و همرزمانش ، در رگ های هزاران جوان و نوجوان این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک