آخرین اخبار

12. دى 1400 - 14:12   |   کد مطلب: 10266
فرمانده قرارگاه نصرت گفت: زمانی که وارد دروازه‌های آمرلی شدند دختران را با قلاده‌های سگ به تیر برق‌ها بستند و به قیمت۱۰دلار برای فروش گذاشتند؛ آن جایی که یک مرغ ۲۰ دلار بود ناموس شیعه ۱۰دلار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛فرمانده قرارگاه نصرت در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دهدشت با اشاره به حماسه پد خندق کهگیلویه وبویراحمد گفت: این حماسه برگ زرینی است رشادت های این خطه از کشور که نور آن در تمام تاریخ جنگ می درخشد.

 

سردار عبدالفتاح اهوازیان با اشاره به اینکه حاج قاسم ۲ سال میان ما رفته است اما داریم به اسم قاسم حرف می زنیم، گریه می کنیم، افزود: قاسم ادبیاتی داشت که با بچه، پیر و جوان، با حجاب و بدحجاب ، روحانی ، اصلالح طلب، اصول گرا با همه ارتباط برقرار می کرد و همه او را دوست داشتند چون سلیمانی افاضه نمی کرد و مرد میدان عمل بود. عملکر قاسم همه را شیفته خودش کرده بود.

 

وی تصریح کرد: در زمان تشیع حاج قاسم در تهران بیش از ۷ میلیون نفر زیر تابوت او بودند بد حجاب هایی شرکت کرده بودند که با آنها که صحبت کردیم می گفتند قاسم به ما دروغ نگفت این یعنی، قاسم پیام ابی عبدالله در گودال قتلگاه را به همه فهماند.

 

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با اشاره به اینکه اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید ادامه داد: حاج قاسم بعد از سالیان سال با یک ادبیات گوارا به همه ما فهماند، که امروز اگر با آرامش خاطر اینجا نشستیم و می گویم امنیت داریم ، به خاطر جانفشانی شهدای مدافعان حرم است.

 

اهوازیان با اشاره به اینکه زمانی ما می ترسیدم بگویم می خواهیم از اهل بیت(ع) دفاع کنیم، اظهار داشت: چون عده‌ای لیبرال امورات کشور را دست گرفته بودند. ممکن بود بگویند ما یه تخم برجام داشتیم شما آن را شکستید!

 

وی عنوان کرد: تا یک سال و نیم وقتی شهید می اوردیم وقتی می گفتند از کجا شهید اوردید می گفتیم از شمال غرب، که به این آقایان آمریکایی پرست و آفتاب‌پرست های سیاسی بر نخورد. شما کجای دنیا دیدی سرباز ، وطن باید مخفی به خاک سپرده شود؟!

 

مشاور شهید سلیمانی در سوریه بیان کرد: تفکر لیبرال داخلی هم برای فریب مردم بود و اینکه آنان هیچ اعتقادی به شهدای مدافع حرم نداشتند و با پول خودمان از تریبون‌هایی که داشتند به مدافعان حرم تهمت زدند و آنان را زیر سوال بردند.

 

اهوازیان گفت: دولت لیبرال روحانی به مردم می گفتند گول مدافعان حرم را نخورید، اینها بی شناسنامه اند، کاسب تحریم‌اند، حافظان اسدهستند، اینا پول مملک را بردند و خرج اعراب کردند، اما دیدید امروز بعد از ۸ سال، دزد رجاله های سیاسی شما بودید که به خلاف خط ولایت زیست کردید، کسانی که پیرو مکتب امریکا بودند و همه دیدن که ما دزد نبودیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در هشت سال حکومت لیبرال ها جوی درست کردند که جای شهید و جلاد را عوض کردند، افرود: اما بصیرت جوانان ما که به عشق دفاع از حرم به سوریه می رفتند، از ما بیشتر است. هر داعشی روزی ۵۰۰ دلار از عربستان حقوق می گرفت؛ اما شهدای مدافع حرم بدون هیچ چشمداشتی در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) گام برداشتند.

 

اهوازیان تصریح کرد: ما سالهای سال در روضه های ابی عبدالله بر سر و سینه زدیم، اما امروز چی شده که ۲ لیبرال کاسه لیس امریکایی، می گویند پول های مملکت را بردن دادن مدافعان حرم و مدافعان اسد!

 

وی ادامه داد: زمانی که زنان و مادران مدافعان طلاهای خودشان را هدیه می کردند برای مدافعان حرم، اما شما بچه هایتان، دامادهایتان، دختراهایتان و ... مشغول دزدی بودید! سعی کردید امام حسین ع را پاک کنید، پرچم سفید بگیرید و به استقبال داعش بروید.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه سوریه حاج قاسم را می پرستند، گفت: چون زمانی که داعش بر آنها حمله ور شد، نه اتحادیه عرب، اروپا، سازمان ملل، نه ارتش سوریه وجود نداشت، بلکه بعد از خدا فقط دیدن قاسم منجی شدو برای همین او را می پرستند.

 

فرمانده قرارگاه نصرت با تاسف از دولت یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه در دولت لیبرال یک مقام ارشد دولتی زیر تابوت شهدای مدافع حرم را نگرفت گفت: وقتی پیکر شهدای مدافع حرم را به خاک کشور بازگردانیم در مراسم شهدای مدافع حرم از مقام استاندار به بالاتر ندیدیم زیر تابوت شهید را گرفته باشند!

 

اهوازیان افزود: اینجا سخن امام ره که فرموند نگدارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد بهتر درک شد چرا که در هشت ساله دولت روحانی این اتفاق افتاد و آن چیزی که ازش ترس داشتیم رخ داد و لیبرال ها انقلاب را از ما دزدیدند!!

 

وی تصریح کرد: انقلاب نکرده بودیم که به رقاصه ها و نوکرای آمریکا افتخار کنیم! ما انقلاب کردیم که مستقیل باشیم احترام به ولایت بگذاریم و زمینه ساز حکومت منجی موعود باشیم.

 

اهواز با تحلیل شخصیت شهید سردار سلیمانی بیان داشت: ذوب در ولایت، ساده زیستی و خدمت به مردم از اصلی‌ترین شاخصه این شهید والامقام است. وی ادامه داد: امروز جامعه نیازمند نهادینه شدن فرهنگ و راه حاج قاسم است چرا که او عصاره شهدای تاریخ انقلاب است.

 

اهوازیان به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:‌ هنگامی که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب قاسم سلیمانی؛ مکتب قاسم سلیمانی یعنی شرافت، عزت و دیانت است.

 

فرمانده قرارگاه سری نصرت به جنایات‌های داعش اشاره کرد و اظهار داشت: ‌آمرلی شهری در شمال عراق است که ساکنان آن را ترکمن های شیعه تشکیل می دهد و داعش به دروازه‌های آمرلی رسیده بود و فرمانده داعش گفت این‌ ها همه شیعه رافضی هستند هر کسی آنها را بکشد بهشت بر شما شیرین‌ تر خواهد شد چرا که حب علی را دارند.

 

اهوازیان در ادامه گفت: زمانی که وارد دروازه‌های آمرلی شدند دختران را با قلاده‌های سگ به تیر برق‌ها بستند و به قیمت ۱۰ دلار برای فروش گذاشتند؛ آن جایی که یک مرغ ۲۰ دلار بود ناموس شیعه را ۱۰دلار خرید و فروش می کردند.

 

وی افزود: حاج قاسم تاب نیاورد و گفت باید کمک‌شان کنیم چرا که امام «ره» در وصیتنامه‌اش، فرموده‌اند دفاع از مسلمین جغرافیا و مرز نمی‌شناسد این وصیت امام راحل را هنوز در گوش قاسم بود.

 

اهوازیان با بیان اینکه مسئولان درجه یک در سیل ۹۸ در جنوب کشور به خوش گذارانی مشغول بودند و یا با هواپیما می‌آمدند و دور می‌زدند و پیاده نمی‌شدند، و ورود در سیل را خلاف عقل عنوان می کردند، گفت: اما در مقابل حاج قاسم برای نجات مردم و احشام وارد آب می شد و با مردم حرف می زد، با مسئولان تماس می گرفت که برای مردم چه کاری انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم، تصریح کرد: در مکتب قاسم سلیمانی شجاعت، دشمن‌شناسی، ساده زیستی، اسلام، وفاداری، «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» موج می‌زند، بنابراین باید امروز مکتب سلیمانی را در وجودمان نهادینه کنیم.

 

اهوازیان با اشاره به صحبت هایی مبنی براینکه روح‌الله زم، شهید است، گفت: خداوند لعنت کند ریاکاران را، پدر روح‌الله زم با سوابقی که در شهرداری تهران دارد می‌گوید که پسرم وقتی می‌خواست مجازات شود نورانی شده بود در حالی که نمی‌ دانست آن نور آتش جهنم بود که زیر پای پسرش روشن شده بود. که برای مردم چه کاری انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم، تصریح کرد: در مکتب قاسم سلیمانی شجاعت، دشمن‌شناسی، ساده زیستی، اسلام، وفاداری، «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» موج می‌زند، بنابراین باید امروز مکتب سلیمانی را در وجودمان نهادینه کنیم.

 

اهوازیان با اشاره به صحبت هایی مبنی براینکه روح‌الله زم، شهید است، گفت: خداوند لعنت کند ریاکاران را، پدر روح‌الله زم با سوابقی که در شهرداری تهران دارد می‌گوید که پسرم وقتی می‌خواست مجازات شود نورانی شده بود در حالی که نمی‌ دانست آن نور آتش جهنم بود که زیر پای پسرش روشن شده بود.

 

وی افزود: دولت روحانی بلایی بر سر کشور آورد که ما قبلا تانک و آر‌پی‌جی را ۳۵ میلیون تومان می‌خریدیم الان پول چهار عدد تانک را می‌ دهیم تا پراید بخریم، چون دولت لیبرال به مردم وعده دروغ دادند که امضای کری تضمین است!

 

اهوازیان حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای مقاومت را یک رفراندوم مردمی خواند و تصریح کرد: بعد از رای به جمهوری اسلامی این دومین رفراندمی است که در کشور آن هم خودجوش برگزار شد.

 

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه حاج قاسم تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و ندای «اگر دین ندارید، آزاده باشید» را در دنیا طنین انداز کرد، ادامه داد: حاج قاسم چنان با اخلاص عمل کرد که حتی دشمن به شجاعت و حقانیت او اعتراف کرد همان طور که معاویه به حقانیت حضرت علی (ع) شهادت داد.

 

اهوازیان اظهار داشت: امروز اقتدار ملت ایران در دنیا زبانزد است، چون خون‌های بسیاری برای عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته شده تا نظام اسلامی همچنان سربلند باشد. ۸۵ میلیون جمعیت ایران تحریمهای ۴۲ ساله را تحمل کرده‌اند تا اینکه یک باره عده‌ای از تحصیلکرده‌های لیبرال مدعی هستند که درستکار هستند و آمده بودند تا الگوها را عبرت و عبرت‌ها را الگو کنند.

 

وی عنوان کرد: شهدا برای نظام اسلامی اقتدار آوردند. اگر در مذاکرات کسی، کسی را تحویل گرفت به خاطر بُرد موشکی طهرانی مقدم، غنی سازی ۲۰ درصد احمدی روشن و سرهای بریده این شهدا است نه به خاطر گفتمان اقایان کدخداپرست!

در ادامه  برشی از نشست را ببینید ؛

فیلم

تصاویر تکمیلی؛

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک